Gå til innhold

Seroquel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har erfaring m seroquel? Skal visst være bra mot angst.. Noe jeg sliter ekstremt m.. Eller er cipralex, sobril bedre?..

Skrevet

Det nytter ikke for noen her å si hva som er best for deg eller hva som er den beste medisinen. Jeg skjønner imidlertid behovet for å spørre. Jeg ville nok prøvd cipralex først og tipper ganske sikkert at det ville NHD sagt også hvis du ikke har ekstremt psykoseliknende tankekjør.

Sobril bør du ta helt sporadisk, så utelukkende den medisinen bør du ikke satse på hvis du har så mye angst som det virker som. Husk at du kan prøve deg frem og slutte hvis de ikke passer deg.

Skrevet

Jeg bruker 75 mg/døgn, og det hjelper meg, både å fungere i hverdagen og å sove..

Har brukt den ganske lenge, vet ikke om det er på tide å skifte, da jeg føler den ikke virker like godt som før lenger..De plagsomme tankene er begynt å komme tilbake igjen.

Skrevet

er angst ditt hovedproblem, hadde jeg ungått seroquel. Det er en tung medisin. Jeg vet den er god for søvn, men jeg hadde masse angst da jeg gikk på seroquel. Enda jeg gikk på svært høye doser 1000 mg. Jeg fikk det dog for psykose.

Cipralex er nok et lurere valg, med sobril eller noe annet i de ukene det tar før cipralex virker ordentilg.

Skrevet

Jeg bruker 25mg om kvelden for å få sove - fungerer utmerket. Legen min sa at seroquel har en angstdempende effekt, men det har ikke jeg merket noe til. Sobril synes jeg heller ikke har hjulpet, da jeg prøvde det.

Vet ikke så mye om Cipralex. Gikk på Cipramil en periode, men sluttet med det fordi effekten avtok etter en tid...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...