Gå til innhold

angst m.m

Gjest angst-lars

Anbefalte innlegg

Gjest angst-lars

Heisann er en gutt på søtten år, sliter med angst eller noe i den duren...Jeg pleide å være en vedldig livlig og glad gutt som ikke var redd for noe som helst, jeg syns ikke det gjorde noe å drite meg ut eller si rare ting, hadde mange venner og likte å være med de fra morra til kveld..men i de senere åra har jeg vært mye trøtt og sliten orker ingen ting, sliter med å snakke med folk holde foredrag ect..noen dager kan jeg være helt i hundre og prate med alle og fortelle vitser og ikke ha noen hemmninger, men stort sett er jeg veldig inneslutta og oppsøker ikke besøk og sosialt omfang..jeg hater det intenst! det er så ille at jeg ikke er kåt og ikke får ereksjon fordi hodet er fult av andre ting. jeg prøver alt jeg kan for å unngå det, spise sunt, ta vitaminer, trene dra på fest og sosialisere meg..men det funker ikke til den graden jeg ønsker selv, ønsker jeg kunne være sånn som jeg var før.uten angst og sosial angst..hjelp?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290012-angst-mm/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan dette være en depresjon?

jeg vet ikke, jeg føler meg svært lite depresiv, men er ofte trøtt en hel dag enda jeg har sovet nok..det er vel egentlig det jeg sliter med, har mista litt lysten til å gjøre ting, og ikke ha energi til det, men det kan også variere..for eksempel er jeg helt i ørska og trøtt og sliten i 2-3 uker også blir jeg mer opplagt..

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290012-angst-mm/#findComment-2328525
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...