frosken Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 http://www1.vg.no/helse/artikkel.php?artid=182796 Dette er vel ikke akkurat en nyhet, men viktig kunnskap for alle. 0 Siter
Gjest Teatrika Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 _Nyttig_ påminnelse?! At vi mødre som dessverre - og helt uforskyldt - få depresjon, påvirker barna?? JODA, det skal jeg love deg at vi vet allerede!! SÅ ALTFOR GODT!!! 0 Siter
frosken Skrevet 3. november 2007 Forfatter Skrevet 3. november 2007 _Nyttig_ påminnelse?! At vi mødre som dessverre - og helt uforskyldt - få depresjon, påvirker barna?? JODA, det skal jeg love deg at vi vet allerede!! SÅ ALTFOR GODT!!! Jeg mener at dette er viktig kunnskap for folk flest. Mødrene skal vite at de med god grunn skal forlange å få rask hjelp hvis de får depresjon, fedrene skal vite at de må hjelpe til med å skaffe denne hjelpen, og alle andre bør også vite om hvor viktig det er at mødre får raskt hjelp dersom depresjon skulle inntre. 0 Siter
Orio Skrevet 3. november 2007 Skrevet 3. november 2007 _Nyttig_ påminnelse?! At vi mødre som dessverre - og helt uforskyldt - få depresjon, påvirker barna?? JODA, det skal jeg love deg at vi vet allerede!! SÅ ALTFOR GODT!!! Det var nok ikke for å gi deprimerte mødre dårlig samvittighet. :- ) Men det kan være greit å minne om at det er noe som heter fødselsdepresjon, at ikke alt kan skyldes på nattevåk og løpske hormoner. Og ikke minst at det ikke er noen grunn til å skamme seg og at det er hjelp å få. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.