Gå til innhold

En nyttig påminnelse

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

_Nyttig_ påminnelse?! At vi mødre som dessverre - og helt uforskyldt - få depresjon, påvirker barna?? JODA, det skal jeg love deg at vi vet allerede!! SÅ ALTFOR GODT!!!

Jeg mener at dette er viktig kunnskap for folk flest. Mødrene skal vite at de med god grunn skal forlange å få rask hjelp hvis de får depresjon, fedrene skal vite at de må hjelpe til med å skaffe denne hjelpen, og alle andre bør også vite om hvor viktig det er at mødre får raskt hjelp dersom depresjon skulle inntre.

_Nyttig_ påminnelse?! At vi mødre som dessverre - og helt uforskyldt - få depresjon, påvirker barna?? JODA, det skal jeg love deg at vi vet allerede!! SÅ ALTFOR GODT!!!

Det var nok ikke for å gi deprimerte mødre dårlig samvittighet. :- )

Men det kan være greit å minne om at det er noe som heter fødselsdepresjon, at ikke alt kan skyldes på nattevåk og løpske hormoner. Og ikke minst at det ikke er noen grunn til å skamme seg og at det er hjelp å få.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...