Gå til innhold

Drømmer...

Anbefalte innlegg

Askeladden2007
Skrevet

Hva kan det komme av at jeg drømmer om visse ting hele tiden? Vil ikke gå inn på drømmene, men det er det samme hele tiden

Skrevet

De som kan drømmer, sier at det er noe vi skal forstå. Altså gjentagende drøm kan være lur å tolke. Finn drømmesymboler på nettet. Kanskje du får en aha opplevelse?

Askeladden2007
Skrevet

De som kan drømmer, sier at det er noe vi skal forstå. Altså gjentagende drøm kan være lur å tolke. Finn drømmesymboler på nettet. Kanskje du får en aha opplevelse?

det er greit nok. men hva hvis man drømmer om en bestemt person og egentlig er ferdig med den personen og har ingen kontakt med den lenger? Hva kan drømmen prøve å fortelle meg hvis vi tolker denne:

du sitter på en høy bokhylle i et kjøpesenter. bokhylla er minst 10 meter høy. du faller ned og plutselig kommer eksen din og du står der med bøyd hode og er flau. resten av drømmen jager hun deg og du prøver å gjemme deg. hun finner deg hver gang. ???

Skrevet

det er greit nok. men hva hvis man drømmer om en bestemt person og egentlig er ferdig med den personen og har ingen kontakt med den lenger? Hva kan drømmen prøve å fortelle meg hvis vi tolker denne:

du sitter på en høy bokhylle i et kjøpesenter. bokhylla er minst 10 meter høy. du faller ned og plutselig kommer eksen din og du står der med bøyd hode og er flau. resten av drømmen jager hun deg og du prøver å gjemme deg. hun finner deg hver gang. ???

Vel jeg har det bare som en hobby, men her er hva jeg finner. Tenk over følelsen du hadde da du våknet også.

Du sitter høyt oppe på en bokhylle på et kjøpesenter: Du er usikker og mye alene. Unngå å omgås personer som har dårligere egenskaper enn deg selv. Fortsetter du kan du komme til å gjøre noe dumt

.At dette skjer offentlig kan handle om en evne du har som andre bør få vite om, eller du kan ha gjort noe som blir kjent for andre.

Fall er tegn på usikkerhet eller frykt for noe.

Din eks, tenk på hva eksen står for for deg, eks frykt sinne mm

Å bli jaget kan være tegn på god helse eller flukt fra noe i deg selv som du IKKE vil se.

Tenk på fallet. Var du redd: Livet kan bli vanskelig. Skadet: du får en uvenn eller problemer med en venn. Falle på gulv: falske venner. Reiste du deg opp igjen du vil LETT komme over problemer.

Du ble funnet/oppdaget: Du må begynne å reise mere.

Askeladden2007
Skrevet

Vel jeg har det bare som en hobby, men her er hva jeg finner. Tenk over følelsen du hadde da du våknet også.

Du sitter høyt oppe på en bokhylle på et kjøpesenter: Du er usikker og mye alene. Unngå å omgås personer som har dårligere egenskaper enn deg selv. Fortsetter du kan du komme til å gjøre noe dumt

.At dette skjer offentlig kan handle om en evne du har som andre bør få vite om, eller du kan ha gjort noe som blir kjent for andre.

Å bli jaget kan være tegn på god helse eller flukt fra noe i deg selv som du IKKE vil se.

Tenk på fallet. Var du redd: Livet kan bli vanskelig. Skadet: du får en uvenn eller problemer med en venn. Falle på gulv: falske venner. Reiste du deg opp igjen du vil LETT komme over problemer.

En liten korrigering ang drømmen: jeg satt som sagt oppe og da jeg så henne datt jeg ned. Så sto jeg der og var flau. Deretter ble jeg jaget i hele drømmen. Rare greier altså.

Nok en drøm: jeg er i en bil og sammen med noen venner.Vi er der eksen bor, men jeg går ikke inn. Frykten er at hun har funnet seg en annen og at jeg ikke vil bli såret. Hun skal visstnok ha spurt etter meg, men jeg gikk ikke inn.

Skrevet

En liten korrigering ang drømmen: jeg satt som sagt oppe og da jeg så henne datt jeg ned. Så sto jeg der og var flau. Deretter ble jeg jaget i hele drømmen. Rare greier altså.

Nok en drøm: jeg er i en bil og sammen med noen venner.Vi er der eksen bor, men jeg går ikke inn. Frykten er at hun har funnet seg en annen og at jeg ikke vil bli såret. Hun skal visstnok ha spurt etter meg, men jeg gikk ikke inn.

flauheten er din lave selvtillit. glemte den. Skal se på neste drøm også, men her i den første virker det som at kjærligheten dere hadde ikke er avsluttet fra din side? ELLER at du er redd for å motta kjærlighet. Frykt går igjen synes jeg. tenk på dette med dårligeegenskaper. Hadde partneren din noe slikt? Kan det være at du også faktisk har en dårlig egenskap? Litt å tenke på... Du hører snart fra meg igjen.

Askeladden2007
Skrevet

flauheten er din lave selvtillit. glemte den. Skal se på neste drøm også, men her i den første virker det som at kjærligheten dere hadde ikke er avsluttet fra din side? ELLER at du er redd for å motta kjærlighet. Frykt går igjen synes jeg. tenk på dette med dårligeegenskaper. Hadde partneren din noe slikt? Kan det være at du også faktisk har en dårlig egenskap? Litt å tenke på... Du hører snart fra meg igjen.

hm... det med dårlig selvtillit kan nok ikke stemme. har nettopp fått meg en ny jobb og der funker alt supert. jeg kommer overens med kolleger. har dessuten funnet ut av meg selv og livet er fint.

Skrevet

Vel, frykten handler om usikkerheten i ditt virkelige liv. Der er noe du ikke skjønner eller er redd for. Bilen var full og du var ikke sjåføren. Det betyr at du får nye venner. Dersom du flyktet derfra så er det på tide å skape avstand til problemene dine.

Så sånn sett totalt her. Vil jeg anta at det handler om din frykt for å føle kjærlighet. Du er utrygg og har kanskje blitt såret av dine nære?? Du er redd for å bli såret dersom du gir deg hen?

Eksen din trer frem som et kjærlighets symbol føler jeg. Du våger deg ikke innpå, blir flau og taus og løper avgårde når hun er der (kjærlighet)

Eller kanskje det er noe annet? Var din eks kanskje utro? Eller du?( Derfor flau) (den dårlige egenskapen) Da kan usikkerheten din stamme derfra såklart.

La du merke til noe spesielt med bilen i drømmen, eller var den bare transport? Bilen er deg selv.

Jaja, nå kverner det godt i topplokket mitt :) Kom med mere om du vil og tror vi er inne på noe.

Skrevet

hm... det med dårlig selvtillit kan nok ikke stemme. har nettopp fått meg en ny jobb og der funker alt supert. jeg kommer overens med kolleger. har dessuten funnet ut av meg selv og livet er fint.

''det med dårlig selvtillit kan nok ikke stemme''

Mener med tanke på kjærligheten....Trenger ikke bety alle deler av livet. Fint at du har orden i livet :)

Skrevet

Siden du er inne i drømmetolkning, kan du kanskje tolke noe ut av min drøm:

Jeg var en "superhelt" på en snerten liten sparkesykkel med utrolig god fjæring i! Husker at jeg farta nedover en lang sykehuskorridor på sparkesykkelen i full fart på jakt etter en tyv eller raner. Ga bånn pinne nedover gangen, hoppet med sykkelen, triksa avgårde - hoppa på veggen og tok salto før jeg la skurken i bakken og fikk tilkalt politiet.

Våkna og var helt utslitt, hehe. ;) Hva får du ut av dette?

Skrevet

Jeg var en "superhelt" på en snerten liten sparkesykkel med utrolig god fjæring i! Husker at jeg farta nedover en lang sykehuskorridor på sparkesykkelen i full fart på jakt etter en tyv eller raner. Ga bånn pinne nedover gangen, hoppet med sykkelen, triksa avgårde - hoppa på veggen og tok salto før jeg la skurken i bakken og fikk tilkalt politiet.

skal se på den, men skal først se resultat på skal vi danse, med min datter :)

Askeladden2007
Skrevet

''det med dårlig selvtillit kan nok ikke stemme''

Mener med tanke på kjærligheten....Trenger ikke bety alle deler av livet. Fint at du har orden i livet :)

har du en epostadresse? kan prate mer åpent der :-)

Skrevet

sånn :)

Drømmer er ikke alltid det vi tror. Så¨dette er nok uventet.

sykkelen symboliserer hjelp. Sykehuset kan være at du står i fare for å bli syk (ikke bli redd, les videre) Tyven er oppmerksomheten din, kjeltringen er en dårlig side ved deg selv. Veggen er en hindring, og hoppet sier at du kommer over problemene/vanskene dine ved å være tålmodig. Farten betyr at du må ta det roligere og politiet står for sikkerhet om du endrer adferden din.

Altså. Din oppmerksomhet (du må bli oppmerksom på noe) vil hjelpe deg å komme over problemer/en hindring dersom du bare er tålmodig. Ta det rolig. Kanskje den dårlige siden ved deg selv er ikke kunne å ta imot hjelp? Du må ta det roligere, altså endre adferden din.

Forstår du noe av dette? Du kan sette det sammen på en annen måte kanskje? Du må bli oppmerksom på en dårlig side ved deg selv. Har du kanskje for mange baller i lufta på samme tid?

Skrevet

sånn :)

Drømmer er ikke alltid det vi tror. Så¨dette er nok uventet.

sykkelen symboliserer hjelp. Sykehuset kan være at du står i fare for å bli syk (ikke bli redd, les videre) Tyven er oppmerksomheten din, kjeltringen er en dårlig side ved deg selv. Veggen er en hindring, og hoppet sier at du kommer over problemene/vanskene dine ved å være tålmodig. Farten betyr at du må ta det roligere og politiet står for sikkerhet om du endrer adferden din.

Altså. Din oppmerksomhet (du må bli oppmerksom på noe) vil hjelpe deg å komme over problemer/en hindring dersom du bare er tålmodig. Ta det rolig. Kanskje den dårlige siden ved deg selv er ikke kunne å ta imot hjelp? Du må ta det roligere, altså endre adferden din.

Forstår du noe av dette? Du kan sette det sammen på en annen måte kanskje? Du må bli oppmerksom på en dårlig side ved deg selv. Har du kanskje for mange baller i lufta på samme tid?

Hehehe, det kan være noe i alt dette, ja.

Takkskarruha. :) Du får starte sånn spåtelefon og bli søkkrik. ;)

Skrevet

Hehehe, det kan være noe i alt dette, ja.

Takkskarruha. :) Du får starte sånn spåtelefon og bli søkkrik. ;)

hehe ja ikke sant! ;)

Skrevet

har du en epostadresse? kan prate mer åpent der :-)

Gi meg gjerne en beskjed på meldingsforumet dersom du sender meg noe :)

Skrevet

går det an å legge deg til på msn?

Jepp. Er pålogget litt nå :)

Gjest kan du tyde min?
Skrevet

Du virker flink! Hvis du gidder - kan du tyde en drøm for meg som jeg får igjen og igjen. Jeg har hatt hester tidligere. Nå er det snart 10 år siden. Det jeg drømmer ofte er at jeg i drømmen plutselig kommer på at jeg jo må i stallen og ta meg av hesten. Og at jeg har glemt det over laang tid. I drømmen er det andre som har tatt seg av den fordi de syns synd på den. Men jeg tenker alltid at jeg er flau over at jeg har glemt eller hatt det for travelt til å komme. Og jeg får liksom aldri mosjonert den heller - kanskje en gang i uken? Egentlig skulle jeg ha trent hesten opp for å selge den - men det blir ikke noe av når jeg aldri har tid til å gå i stallen. Jeg får utrolig dårlig samvittighet og drømmen er veldig virkelig. "Jeg HAR jo hest ennå" og så har jeg glemt det... Blir veldig sjokkert selv i drømmen. Syns veldig synd på hesten som står i boksen så og si dag ut og dag inn, ingen møkker eller steller den. (Hvis ikke noen har forbarmet seg over den da).

Jeg tror kanskje selv at drømmen viser at jeg kanskje syns det var litt slitsomt å alltid måtte gå i stallen da jeg hadde hest. Og i en periode var hesten syk og gikk på et beite og jeg var der ikke hver dag. (Trengte ikke heller altså). En hest jeg hadde var jeg utrolig glad i men den måtte avlives og jeg orket ikke å være der da de hentet den.

Jeg tenker også at det kanskje betyr at jeg ofte føler at jeg ikke strekker til i mitt hektiske liv? Og at jeg er redd for hva andre syns om meg siden det er den følelsen jeg har i drømmen når jeg aldri kommer i stallen?

Syns bare det er så rart at drømmen kommer så ofte...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...