Gå til innhold

Drømmer...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du virker flink! Hvis du gidder - kan du tyde en drøm for meg som jeg får igjen og igjen. Jeg har hatt hester tidligere. Nå er det snart 10 år siden. Det jeg drømmer ofte er at jeg i drømmen plutselig kommer på at jeg jo må i stallen og ta meg av hesten. Og at jeg har glemt det over laang tid. I drømmen er det andre som har tatt seg av den fordi de syns synd på den. Men jeg tenker alltid at jeg er flau over at jeg har glemt eller hatt det for travelt til å komme. Og jeg får liksom aldri mosjonert den heller - kanskje en gang i uken? Egentlig skulle jeg ha trent hesten opp for å selge den - men det blir ikke noe av når jeg aldri har tid til å gå i stallen. Jeg får utrolig dårlig samvittighet og drømmen er veldig virkelig. "Jeg HAR jo hest ennå" og så har jeg glemt det... Blir veldig sjokkert selv i drømmen. Syns veldig synd på hesten som står i boksen så og si dag ut og dag inn, ingen møkker eller steller den. (Hvis ikke noen har forbarmet seg over den da).

Jeg tror kanskje selv at drømmen viser at jeg kanskje syns det var litt slitsomt å alltid måtte gå i stallen da jeg hadde hest. Og i en periode var hesten syk og gikk på et beite og jeg var der ikke hver dag. (Trengte ikke heller altså). En hest jeg hadde var jeg utrolig glad i men den måtte avlives og jeg orket ikke å være der da de hentet den.

Jeg tenker også at det kanskje betyr at jeg ofte føler at jeg ikke strekker til i mitt hektiske liv? Og at jeg er redd for hva andre syns om meg siden det er den følelsen jeg har i drømmen når jeg aldri kommer i stallen?

Syns bare det er så rart at drømmen kommer så ofte...

Hei du! Så gøy med oppdrag hehe. Jeg vil gjerne se på den, men må gjøre det i morgen ettermiddag da :) Må legge meg pga jobb. Så nå skal jeg drømme ;)

Skrevet

Du virker flink! Hvis du gidder - kan du tyde en drøm for meg som jeg får igjen og igjen. Jeg har hatt hester tidligere. Nå er det snart 10 år siden. Det jeg drømmer ofte er at jeg i drømmen plutselig kommer på at jeg jo må i stallen og ta meg av hesten. Og at jeg har glemt det over laang tid. I drømmen er det andre som har tatt seg av den fordi de syns synd på den. Men jeg tenker alltid at jeg er flau over at jeg har glemt eller hatt det for travelt til å komme. Og jeg får liksom aldri mosjonert den heller - kanskje en gang i uken? Egentlig skulle jeg ha trent hesten opp for å selge den - men det blir ikke noe av når jeg aldri har tid til å gå i stallen. Jeg får utrolig dårlig samvittighet og drømmen er veldig virkelig. "Jeg HAR jo hest ennå" og så har jeg glemt det... Blir veldig sjokkert selv i drømmen. Syns veldig synd på hesten som står i boksen så og si dag ut og dag inn, ingen møkker eller steller den. (Hvis ikke noen har forbarmet seg over den da).

Jeg tror kanskje selv at drømmen viser at jeg kanskje syns det var litt slitsomt å alltid måtte gå i stallen da jeg hadde hest. Og i en periode var hesten syk og gikk på et beite og jeg var der ikke hver dag. (Trengte ikke heller altså). En hest jeg hadde var jeg utrolig glad i men den måtte avlives og jeg orket ikke å være der da de hentet den.

Jeg tenker også at det kanskje betyr at jeg ofte føler at jeg ikke strekker til i mitt hektiske liv? Og at jeg er redd for hva andre syns om meg siden det er den følelsen jeg har i drømmen når jeg aldri kommer i stallen?

Syns bare det er så rart at drømmen kommer så ofte...

Javel, så skal jeg prøve meg her.

At du drømmer om fortiden kan peke på at du trenger sikkerhet ved det kjente eller at du må løse problemer i forhold til tidligere erfaringer.Du har sannsynligvis glemt en viktig ting fra virkeligheten. Oppdagelsen tyder på arv, noe som ikke trenger være penger, men noe som går igjen i fra fortiden.

Selvtilliten er lav på det området det handler om. Noen kan oppføre seg tankeløst mot deg.Du er bekymret i drømmen, og det er en advarsel eller tegn på at hvis du ser problemene på en annen måte, så vil de løse seg. Du skal heller ikke være redd for å be om hjelp av andre når du trenger det. Skammen du føler i drømmen hinter til kjærligheten og hjemmet ditt, du får det bra der.

Jeg hadde ikke så mye å gå ut fra, men det ble litt. Dersom du har kommet på noe mere med drømmen så si det gjerne!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...