Gå til innhold

tilegg til forrige innlegg..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde ikke vondt v vannlating bare hyppig vannlating da jeg fikk beskjed om at jeg hadde urinveisinnfeksjon. Sleit m trykk i øra og sterk hodepine.fikk beskjed at jeg hadde bihule bet da jeg tok røntgen av bihulene. Er noe hoven i panna. Men fastlegen min mener at alt eer ok, og dette er psykisk. Min tidl fastlege fikk se papirene fra røntgen, og han sa det stod svart på hvitt at det bet i høyre bihule. Jeg har blitt sent fram og tilbake, og nå er det nok. Psykologen mener det ble for mye for meg. Jeg ble aldri hørt av fastlegen.. Nå er det ihvertfall psykisk, noe av det, men har det hvert det hele tiden?? Jeg er frustrert..

Skrevet

Jeg er jo ikke lege, men fikk litt lyst til å fortelle om broren min. Han fikk alle symptomer på angst. Hyperventilering, galopperende hjerte etc og ble lagt inn. De fant ingenting galt med han. Det ble antydet angst, men han fortalte selv at han ikke følte angst. Han ble tildelt noe betablokkere for å få kontroll på hjertet ved behov. Hans egen holdning til dette var at ok jeg har angstsymptomer men jeg føler ingen angst dermed er ikke dette angst for meg.-) Tror dette har gått over for hans del nå. Han var midt i en opprivende skilsmise på den tiden.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...