Gå til innhold

Angst og levende drømmer på cirpalex

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått på cipralex en måned tid nå...har mer angst enn noen gang. Noen dager tør jeg ikke gå i butikken en gang. Begynner fort å skjelve og hyperventilere på offentlige steder. Men er villig til å prøve noen uker til. Kan være fordi jeg drikker meg full hver kveld :-/

Jeg har tidligere nesten aldri husket det jeg frrømmer om natten. Men de siste ukene husker jeg drømmene veldig godt. Jeg drømmer at jeg snakker med folk på telefonen og gata...ganske hverdagslige samtaler. Etterpå blir jeg sittende å gruble på hvilke samtaler og møter som har vært en drøm, og hva som er virkelig...

Noen som har opplevd lignende på cipralex? Interessert i å høre andres erfaringer med cipralex. Har lest noen innlegg her på DOL, men håper noen med gode erfaringer kan gi meg et lite håp her...

Takker for svar

Skrevet

Tror det er lite realistisk å forvente noen bedring så lenge du drikker deg full hver kveld. Har du rett og slett "fylleangst" for tiden?

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Tror det er lite realistisk å forvente noen bedring så lenge du drikker deg full hver kveld. Har du rett og slett "fylleangst" for tiden?

"fylleangst"? Hva er det?

*grønn*

Gjest alkohol er gift ikke bare fysisk
Skrevet

Slutt med drikkingen. Skulle gjerne holdt deg i ørene men det går jo ikke ?

Gjest alkohol er gift ikke bare fysisk
Skrevet

"fylleangst"? Hva er det?

*grønn*

Det er en type angst man får etter å ha drikki, fylleangst/fyllenerver/paranoia er alle ting mange sliter med etter å ha tyllet i seg gift.

Skrevet

Det er en type angst man får etter å ha drikki, fylleangst/fyllenerver/paranoia er alle ting mange sliter med etter å ha tyllet i seg gift.

Jeg vet jeg har et alkoholproblemer, og planen er å begynne på antabus i nærmeste framtid. Men denne angsten og drømmene har kommet de siste ukene, og jeg har drukket alkohol hver dag siden mai/juni....Derfor jeg lurer på hvilke erfaring andre har med cipralex. Jeg er ikke ute etter alkoholmoralpreik

Gjest underlig fenomen
Skrevet

Jeg vet jeg har et alkoholproblemer, og planen er å begynne på antabus i nærmeste framtid. Men denne angsten og drømmene har kommet de siste ukene, og jeg har drukket alkohol hver dag siden mai/juni....Derfor jeg lurer på hvilke erfaring andre har med cipralex. Jeg er ikke ute etter alkoholmoralpreik

Cipralex førte for mitt vedkommende til at jeg fikk et sjelden sterkt sug etter alkohol. Dette suget forsvant i forbindelse med seponering av cipralex.

Skrevet

Jeg hadde flere og mer livlige og utmattende drømmer på cipralex.

Gjest tdfgfdgddfg
Skrevet

Det er vanlig å få mer angst i starten, og alkoholen hjelper ikke. Jeg drømte også noe veldig når jeg brukte cipralex og byttet etthvert medisin. Det var ikke noe koselige drømmer.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...