Gjest Jente31 Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Min x har bedt legen om å få øke dosen på Efexor til 225 mg (han byttet fra et ssri i vår). Bup mener også han bør øke. Han sover lite om natten og oppfører seg mer ustabilt og utagerende. Jeg liker ikke denne utviklingen pga barna og meg. Han er også sykemeldt pga en fysisk skade (ikke bra).. Men legen vil altså ikke øke.. Er det forsvarlig? Jeg forstår ikke dette. Han er ikke mitt ansvar, men det er derimot barna (og meg selv).. Jeg blir bekymret. 0 Siter
rose23 Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Legene vet vel mer enn deg om medisiner...virkninger o.s.v 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Legene vet vel mer enn deg om medisiner...virkninger o.s.v Jo, du har et godt poeng.. er sikkert en grunn til det.. Blir bare så frustrert noen ganger. Takk skal du ha ;o) 0 Siter
Gjest Bassebrass Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Legene vet vel mer enn deg om medisiner...virkninger o.s.v Det skal du beklageligvis ikke være alt for sikker på at h*n er 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.