Gjest fnugget Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 I dag ringer hun dama som jeg har sendt klagen til..da skulle hun vite mye mer sa hun. Er så spent at jeg kunne ønske jeg kunne skru tida fremover. Tida går så sakte! Ååååh...håååper jeg får plass der kjapt! Hvis ikke får jeg ta til takke med det 14dagers opplegget..men det er over en måned til :-( 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Ønsker deg masse lykke til : ) Håper det ordner seg. 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Ønsker deg masse lykke til : ) Håper det ordner seg. ser ikke til at hun ringer i dag likevel..:-( *nedslått* 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 ser ikke til at hun ringer i dag likevel..:-( *nedslått* Å så dumt da... 0 Siter
Gjest Jente31 Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 ser ikke til at hun ringer i dag likevel..:-( *nedslått* Sånt er kjedelig ( Håper hun ringer deg i morgen da.. Kansje det kom noe i veien.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.