Gjest D*lilith Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Vil slutte med lyrica,så hvordan trapper jeg ned? Tar 50mg tre ganger for dagen. Det er pga at jeg har vondt i musklene,og jeg tror lyrica er synderen. 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Har du snakket med legen din ang. dette? Kanskje lurt om du kan få noe annen medisin istedet for lyrica hvis du må slutte? Det var vel en grunn til at du skulle bruke den også? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Har du snakket med legen din ang. dette? Kanskje lurt om du kan få noe annen medisin istedet for lyrica hvis du må slutte? Det var vel en grunn til at du skulle bruke den også? Det var for angst,men føler at jeg ikke trenger dem lenger : ) 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Det var for angst,men føler at jeg ikke trenger dem lenger : ) Ok, skjønner :-). Håper det går bra med deg uten da. Nedtrapping har jeg ingen greie på ihvertfall ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Ok, skjønner :-). Håper det går bra med deg uten da. Nedtrapping har jeg ingen greie på ihvertfall ) Jeg tror det går fint uten : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.