Gjest bordersicko Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Ja, jeg er tilbake. Restitueres hjemme etter tre uker som like gjerne kunne vært tre år, for jeg husker ikke stort av det som foregikk, hva jeg gjorde og hva jeg ikke gjorde. Akutt paranoid psykose? Ja, det var det de kalte det. Ikke vet jeg. Har fortsatt en lang vei å gå, men nå ser det ut til at jeg får et fast samarbeid med norges fremste sspesialist på stemmehøring. Det blir mye jobbing, og mye slit..men jeg SKAL klare det. Ikke minst for gutten min sin skyld 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hei bordersicko. Synes det står masse respekt av gutset ditt. Tror du kommer til å lykkes til slutt med den innstillingen der. Kjempebra at du har fått en dyktig behandler :-) 0 Siter
Gjest bordersicko Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hei bordersicko. Synes det står masse respekt av gutset ditt. Tror du kommer til å lykkes til slutt med den innstillingen der. Kjempebra at du har fått en dyktig behandler :-) Takk for det. Håper bare det blir lett å opprettholde styrken som det er å si at jeg skal klare det. 0 Siter
Gjest fnugget Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Takk for det. Håper bare det blir lett å opprettholde styrken som det er å si at jeg skal klare det. Det går opp og ned, men vi må satse på at vi klarer det i lengden ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.