Gjest -helt greit for min del Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Har begynt på medisiner som gir meg null sexlyst, tenning eller orgasme. Det jeg ikke savner er liksom ikke et problem for meg. Er vel verre for typen....Er dette noe dere som har vært i lignende medisiner er frustrert over? 0 Siter
Gjest bordersicko Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Jeg kan nok ikke med 100% sikkerhet at det skyldes mesisin, men nesatt sexlyst har jeg hatt jevnt over i to år nå. Gubben takler det hele som en helt, og det fungerer fint, selv om jeg kan føle på hans frustrasjon når jeg trekker meg hallveis. Husk at ubalansen og hormonproduksjone i hjernen når man er syk kan spille inn også. 0 Siter
Gjest kjenner til det problemet ja Skrevet 5. november 2007 Skrevet 5. november 2007 Jeg går på SSRI og har absolutt null sexlyst. Sexlysten kom tilbake i en periode jeg gikk uten SSRI men jeg måtte desverre starte på det igjen og da mistet jeg all sexlyst igjen.!Stakkars mannfolket mitt 0 Siter
Gjest megogmeg Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hadde det slik når jeg gikk på et SSRI-preparat, men jeg synes ikke det var noe greit Så glad den lysten vendte tilbake når jeg sluttet ja 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Har heller ingen sexlyst pga medisiner,men det gjør ikke noe for meg. Verre for typen...som du sier. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.