Gå til innhold

Nedsatt sexlyst

Gjest -helt greit for min del

Anbefalte innlegg

Gjest -helt greit for min del
Skrevet

Har begynt på medisiner som gir meg null sexlyst, tenning eller orgasme. Det jeg ikke savner er liksom ikke et problem for meg. Er vel verre for typen....Er dette noe dere som har vært i lignende medisiner er frustrert over?

Gjest bordersicko
Skrevet

Jeg kan nok ikke med 100% sikkerhet at det skyldes mesisin, men nesatt sexlyst har jeg hatt jevnt over i to år nå. Gubben takler det hele som en helt, og det fungerer fint, selv om jeg kan føle på hans frustrasjon når jeg trekker meg hallveis.

Husk at ubalansen og hormonproduksjone i hjernen når man er syk kan spille inn også.

Gjest kjenner til det problemet ja
Skrevet

Jeg går på SSRI og har absolutt null sexlyst. Sexlysten kom tilbake i en periode

jeg gikk uten SSRI men jeg måtte desverre starte på det igjen og da mistet jeg all sexlyst igjen.!Stakkars mannfolket mitt

Gjest megogmeg
Skrevet

Hadde det slik når jeg gikk på et SSRI-preparat, men jeg synes ikke det var noe greit :) Så glad den lysten vendte tilbake når jeg sluttet ja :)

Gjest D*lilith
Skrevet

Har heller ingen sexlyst pga medisiner,men det gjør ikke noe for meg.

Verre for typen...som du sier.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...