Gå til innhold

Denne sårheten..udefinerbar følelse..

Anbefalte innlegg

Gjest fnugget
Skrevet

Når mørket kommer..snøen faller..det blåser og det er kaldt..føles som det er gjennomtrekk inni meg..føler meg som et slags spøkelse..gjennomsiktig. Følelsene er såre..ansiktet mitt er nakent, hvitt. Føler meg skjør, redd. Føler meg syk, fysisk og psykisk. Mørket er som en svart gardin der øynene mine skulle vært. Jeg vet ikke om jeg er deprimert. Vet ikke helt hva som skjer.

Denne følelsen er gammel. Minner meg om andre tider, som da virket lettere. Men NÅ ser jeg..hvor grufullt jeg hadde det. År, etter år i en slags fangenskap, avhengighet. Tilbakemelding: Du har ansvar for eget liv. Du velger dette selv. Jeg: Men jeg henger så hjelpeløst i denne løkka, hjelp meg ut, for Guds skyld!! Men det gjorde ikke h**n. År, etter år, hvileløst..føler meg som et gjenferd i meg selv. Disse årene går igjen i meg selv. Det har gjort noe med sjela mi, med meg.

Jeg drømmer. At jeg er tilbake til DA. Drømmene er forferdelige, vonde, opprivene..traumatiske..

Jeg kunne vært frisk nå...12..13..år av livet mitt..som skulle brukes på å bli bra..ble stilt i rewers..og på nytt igjen, til behandling. Denne gang til en som vet hvor skapet skal stå..men ikke for sent, håper jeg..

Skrevet

.......ikke forsent!;-)

Du jobber jo aktivt med deg selv slik jeg fortår deg.

Sender over gode tanker!

Gjest fnugget
Skrevet

.......ikke forsent!;-)

Du jobber jo aktivt med deg selv slik jeg fortår deg.

Sender over gode tanker!

Tusen tusen takk multippel! Varmer alltid når noen sender tanker..håper det ikke er forsent og at du har rett. Dette skulle jo være "mitt år" hvor jeg bare skulle gå i behandling. Men ser ut som det drøyer med rusbehandlingen. Og psykiater er visst sykemeldt for tida. Får håpe det ikke blir lenge, tror egentlig ikke det. Jeg skal ringe og mase videre på den dama etter tolv...

Sender over gode tanker til deg og! Håper du får skikkelig hjelp..en ordentlig utredning og kompetent hjelp!

klem...

Skrevet

Det er aldri for sent. Noen sa en gang at tiden er ikke noe som går, den kommer. Hele tiden kommer den. Ny "frisk" ubrukt tid.

Iblant er det kanskje tid for å sørge over det som har vært. Jeg trenger iallfall det og.

Men mest av alt er det å være her å nå, å kjempe for det som er, det jeg har og det som skal komme!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...