syrinhekk Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Hører aldri noe her om å være nervøs, bare om å ha angst og depresjon osv. Har dette uttrykket forsvunnet fra diagnostisering? 0 Siter
Gjest bippp Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Jotakk, er meget nervøs, men dette er vel ikke en diagnose, tror jeg. Det er vel heller et symptom på en psykisk sykdom, tror jeg da :-) 0 Siter
cathlin Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Ja, før het det angstnevrose og depressiv nevrose. Nå er det angstlidelser, depresjoner og personlighetsforstyrrelser. 0 Siter
Gjest BipolarII...jeg visst Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Før omtalte man jo angst som nerveproblemer. Det pleier man ikke si lenger (bortsett fra gjerne de som er litt oppi åra). Nerver - nervøs er i samme sjangeren. Nå er nervøsitet om den er sterk nok og ubegrunnet, kalt angst. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.