Gå til innhold

Føler meg preset.

Anbefalte innlegg

fikk en diagnose lettere manisk depresiv med vekt på depresjonene for ca 20 år siden, det ble også konstantert at jeg led av ankst, som de antok vile bedre seg vis jeg ble behandlet ritig. ble lakt inn på psykriatisk, (mot min egentlige vilje) i en periode. fikk da behandling med antideprisiva, nerveberoligende, litrium og samtaler med psykriater plus grupebehandling. de mente jeg var stabil og skrev meg ut med vidre behanling hos psykolog, som dagpasient og arbeids trening. jeg følte meg ikke noe bedre tvert i mot jeg følte meg vere. rektig nok slap jeg de store nedturene men jeg fik ikke noen oppturer heller. jeg følte meg følesesmesig lobotomert. jeg mistet empati og ble likeglad. jeg begikk lovbrud, ikke fordi jeg ikke forsto at det var galt men jeg bryde meg ikke no om det. jeg bryde meg ikke om andre i det hele tat. jeg kutet ut medesinene og det har i perioder gåt en del i bølgedaler men stort set så har det gåt ok. har i perioder hat samtaler med psykolog men det er lite han kan hjelpe meg med så lenge jeg ikke vil ta legemidler. har vert samen med en jente i 17 år og som jeg er veldig glad i, vi har to barn sammen og vi har hat våre opp og ned turer som alle har i et forhold.hun sliter lit psykisk hun også. hun mener at jeg har så mye "problemer" at jeg burde (føler det lit som tvang) oppsøke hjelp og eventuelt fåt en ny utredning og eventuelt medesinering. jeg føler egentlig ikke at jeg burde da jeg synes jeg klarer meg bra. ( jeg vet at det ikke er nødvendig vis det som er fakta,) men jeg har klart og komme meg over de perioder som jeg er nede uten hjelp av medesiner, jeg har riktig nok hatt perioder der jeg har hatt kontakt med psykolog og psykriatrien.men har ikke følt behover de siste åra. jeg er livred for innstutisjoner og inlegelser. har i tileg ankst for medisiner som forandrer meg, føler meg fortvilt da jeg føler meg preset til og kontakte leger og pykriatrien igen. noe jeg har angst for,da jeg har kiten lyst til og havne si samme dilema som sist. så spørsmålet blir: Hva slaks behandling kan jeg fovente meg? må jeg ta medesiner og forandrer de meg slik som sist og må jeg fortsat bruke litrium? jeg har ankst for og forandre meg i hodet pågrun av medesinering.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290279-f%C3%B8ler-meg-preset/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...