Gå til innhold

NHD Remeron - dystymi (og litt hva er "friskt"?)

Gjest "ikke bry deg så mye om hva andre tenker og mener om deg"

Anbefalte innlegg

Gjest "ikke bry deg så mye om hva andre tenker og mener om deg"

Har du funnet ut noe om Remerons virkning på dystymi? Og om den evt også, som SSRI, ofte ikke har virkning før etter tre mnd? (eller om den kan virke raskere?)

Og det er normalt i et normalt/"friskt" liv å ha dårligere dager iblant? Det er ikke et tegn på sykdom selv om man ikke har det bra bestandig? Ingen har vel det?

Og til opplysning er siggen min noe jeg fortsatt må minne meg selv på iblant. Men det er kun det jeg synes jeg sliter litt med for tiden (og at man sliter litt med det er fortsatt ikke noe tegn på eupf?? (og forøvrig heller ikke dystymi selvfølgelig) Det preger forøvrig ikke hverdagen min i stor grad lenger - jeg må bare huske å minne meg selv på det iblant). I tillegg til avsnittet over - men _det_ er vel, som jeg spør om, normalt?

Fortsetter under...

Nils Håvard Dahl, psykiater

Har du funnet ut noe om Remerons virkning på dystymi? Og om den evt også, som SSRI, ofte ikke har virkning før etter tre mnd? (eller om den kan virke raskere?)

S: Jeg finner ingen publikasjoner vedr Remeron og dystymi.

Og det er normalt i et normalt/"friskt" liv å ha dårligere dager iblant? Det er ikke et tegn på sykdom selv om man ikke har det bra bestandig? Ingen har vel det?

S: Det er helt normalt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...