Gjest øyenstikker Skrevet 6. november 2007 Skrevet 6. november 2007 Jeg vil si jeg er ganske syk,men har vært adskillig dårligere.Nå har jeg gått til en psykiater i 1 år,(med div.innleggelser før) Nå vil hun avslutte behandlinga med meg.Jeg ble helt sjokkert.Hun sa jeg var friskere nå enn før.Det vet jeg da,men er langt fra bra.Spurte henne ikke,men det virket som hun ikke hadde mer og gjøre for meg og at jeg er "gitt opp" av hele systemet.Jeg vet ikke hvordan jeg skal greie meg uten disse samtalene.Jeg trenger virkelig noen å snakke med.Jeg sa jeg ikke følte meg klar for å takle livet uten oppfølging enda,da bare så hun rart på meg.Kan jeg søke meg over til en annen behandler eller må jeg ha henvisning som jeg ikke får? 0 Siter
multippel Skrevet 7. november 2007 Skrevet 7. november 2007 Jeg tror ikke det er vanskelig å få henvisning til psykolog hos fastlegen. Derretter må du lete etter en psykolog med avtale med trygdekontoret. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.