Gå til innhold

Herregud, sitter og gjømmer meg nå!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest fnugget

Jeg er så redd! Var dum nok å gi tlf.nr mitt til en fyr jeg var innlagt med. Han virket veldig OK der og da, men i ettertid har det vist seg at han ikke er helt god..

Nå sitter jeg inne på datarommet og gjemmer meg. Han har ringt på X antall ganger, tatt i dørhåndtaket på ytterdøra mi, og holdt på sånn i over en time. Jeg ringte broren min, så han får ta seg av det om han fortsetter.

Broren min sa jeg skulle ringe politiet, jeg vet ikke..uff..

Fortsetter under...

Gjest fnugget

Ring politiet! De vil ikke gjøre annet enn å leie han pent bort, om det da ikke er en mer alvorlig situasjon.

Venter litt...har ikke hørt noe på 20 minutter nå..gjør han det igjen så ringer jeg broren min el politiet..uff...dette vekte dårlige minner :-(

Gjest fnugget

Ring politiet! De vil ikke gjøre annet enn å leie han pent bort, om det da ikke er en mer alvorlig situasjon.

Venter litt...har ikke hørt noe på 20 minutter nå..gjør han det igjen så ringer jeg broren min el politiet..uff...dette vekte dårlige minner :-(

Annonse

Jeg håper du kan ringe noen i tillegg til politiet som kan komme bort å være litt hos deg. Sånt er kjempeguffent.

Men tar han i døra igjen så bør du faktisk ringe politiet, Du vet jo ikke hvem han er og hva han er istand til. Ikke for å skremme deg da. Men sånn oppførsel er faktisk ulovelig.

Håper broren din eller noen andre kan komme over til deg.

Gjest fnugget

Jeg håper du kan ringe noen i tillegg til politiet som kan komme bort å være litt hos deg. Sånt er kjempeguffent.

Men tar han i døra igjen så bør du faktisk ringe politiet, Du vet jo ikke hvem han er og hva han er istand til. Ikke for å skremme deg da. Men sånn oppførsel er faktisk ulovelig.

Håper broren din eller noen andre kan komme over til deg.

Ja håper det! Har ikke hørt noe på en stund nå. har roet meg ned. Så får se når jeg tør å gå ut. skulle vært på butikken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...