Gå til innhold

Lukt/smakforstyrrelser pga langvarig angst/stress?

Anbefalte innlegg

I siste uken av min ferie hos min bror i Luxembourg fikk jeg plutselig forstyrrelser på min smaks/luktesans, noe som fortsatt er et problem. Alt jeg spiser har en bismak. Det kan best beskrives som en blanding av sterk ostepop/løk/svovel. Det samme gjelder luktesansen. Det er særlig tydelig ved ting som lukter/smaker sterkt, som svette, urin, avføring, krydret mat. Jeg har vært til CT av hjernen, uten at man har funnet noe. Jeg har vokst opp under omsorgssvikt, er utdannet advokat, har opplevd mange traumatiske ting og levd under angst/press siden jeg var liten. Har derfor en teori om at det kan være langvarig psykisk belastning som er årsaken. Legen min har ingen svar å gi meg, skriver derfor til dere, og håper dere kan undersøke litt rundt hva dette kan være.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...