Gå til innhold

Løgneren meg.. Hjelp meg..

Anbefalte innlegg

For snart 15 år siden, så løy jeg til en venn. Jeg diktet opp en historie bare for å få oppmerksomhet. Var veldig dårlig mentalt i den tiden, men det er vel neppe en unnskyldning.

I forrige uke konfronterte vennen meg med denne historia. Jeg sa jeg ikke kunne huske det, og at det kunne ha med min daværende spalting å gjøre.

Burde jeg innrømme dette til denne vennen, at jeg mikset og trikset bare for "morro" skyld? Er livredd for å miste ham, og jeg har aldri løyet til ham etterpå!

Vi har ikke noe seksuelt forhold, har aldri hatt det, bare nære venner som omgås daglig.

HJELP!!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290415-l%C3%B8gneren-meg-hjelp-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er 15 år siden. Bare fortell det, om vedkommende ikke tilgir deg, så...

Hukommelse er er tvetydig gode.

Men jeg så inderlig FLAU!! Og jeg VET at han kommer til å bli skuffet, muligens avvise meg for en tid, kanskje for alltid pga tillitsbrudd (han er alt jeg har), og det kommer jeg ikke til å klare..

Uff som jeg kan rote det til...

Men jeg så inderlig FLAU!! Og jeg VET at han kommer til å bli skuffet, muligens avvise meg for en tid, kanskje for alltid pga tillitsbrudd (han er alt jeg har), og det kommer jeg ikke til å klare..

Uff som jeg kan rote det til...

Jaja,livet er ikke alltid greit. Hvis vedkommende liker deg, så vil du bli tilgitt.

Det hørtes enkelt ut det :o)

Du er jo kanskje litt forelsket, hva vet jeg. Ikke hva du heller har sagt. Men tross alt har 15 år gått, og det er uhyre lang tid. Enten så forteller du det, eller så lar du være. Jeg sitter forøvrig og skriver på et tastatur hvor caps-lock tasten slår seg på om jeg skriver N , eller A. :-)

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...