Gå til innhold

Stoppe automatiske mønstere

Anbefalte innlegg

Jeg er veldig redd for å bli tynn, derfor spiser jeg ofte litt for mye for at jeg ikke skal bli det. Problemet er at jeg får vondt i magen, og det kan vare ganske lenge. Jeg er fullstendig klar over at jeg ikke bør spise for mye, men det skjer automatisk og det er derfor vanskelig å stoppe. Noen som har noen gode tips til hvordan jeg skal komme meg ut av dette mønsteret? Jeg blir så frustrert når det gjentar seg igjen og igjen. Det blir så håpløst!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290443-stoppe-automatiske-m%C3%B8nstere/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest pærebrus875

hva med å lage deg porsjoner ? Slik at du kun spiser det og ikke mer, f eks pakker inn grønnsaker, kjøtt osv i poser på så mye du burde spise? Slik at du bare steker opp en pose, og det er nok til et måltid? Det kan sikkert hjelpe å bare ha en porsjon "klar", for da må du jo lage en hel porsjon til om du vil ha mer mat.. og det trenger du jo ikke. Så lager du bare så mye i en porsjonspose at det er nok til at du blir mett, men ikke mer.

Det var et uvanlig problem. Men du er jo heldig sånn sett. De fleste sliter med for mye på kroppen. Nøtter er veldig kaloririke, ellers også sunt umettet fett som avocado, linfrø, olivenolje, og makrell og laks. Ellers så kan du jo spise mørk sjokolade.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...