Gjest Forvirret og sånn Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 Hei,lurte på om du vet hvilke psykologer i trondheim (ikke private) som driver med kognitiv psykologi? Nå sitter jeg her med en lang liste over psykologer jeg har fått av fastlegen min. Står ingenting om hva de ulike psykologene driver med. Altså er det umulig å vite hvem som kan kognitiv psykologi mot GAD. Må jeg da ringe rundt til alle? Jeg har alt prøvd å få hjelp i GAD prosjektet som NTNU Dragvoll - psykologisk institutt har. Men de krever at man slutter med medisin (i mitt tilfelle Cipralex) og det vet jeg ikke om jeg er helt klar for. Hadde vært supert med svar:) 0 Siter
Gjest Jeg er god nok som jeg er Skrevet 8. november 2007 Skrevet 8. november 2007 http://www.kognitiv.no/FullArticle.aspx?m=722 Den inneholder folk fra Trøndelag (og fra resten av landet) Hvem som er private og ikke aner jeg ingenting om, men om du finner noen på både din liste og denne skulle det vel være bra match 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.