Gå til innhold

Har kommet i gang med trening. God effekt!

Anbefalte innlegg

Gjest liten løve

Har kommet i gang med trening, og er ganske så stolt over det. Har vært stillesittende mer og mindre i seks år.

Det kjennes så bra å ha forpliktelser (møte opp) og mestre det.

Og så gir det en fantastisk følelse av velvære :)

Humøret er også mye bedre.

Har funnet et treningsstudio med god atmosfære :)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290523-har-kommet-i-gang-med-trening-god-effekt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra :-)

Få ting gir en bedre dag enn å starte med en treningsøkt. Men så var det da med å stå tidlig nok opp til å rekke det om morgen ...

Jeg gleder meg til sneen kommer og skiene kan tas frem!!!

Det er lysløype med flotte spor noen minutters kjøring unna kjæresten, håper jeg klarer å få ham med meg dit i løpet av vinteren. Han er så rar, han vil bare gå på fjellet og det har vi jo ikke muligheten til hver helg akkurat...

Gjest liten løve

Det er bra det er noen trening fungerer for. Jeg har blitt dårligere etter

jeg begynte å trene.

Okei. Det var jo dumt. Kanskje du ikke er riktig der at trening er tingen akkurat nå. Tenker at for noen år siden så tror jeg ikke trening hadde gjort den helt store susen for meg heller. Håper du finner ting som hjelper deg. God bedring!

Annonse

Gjest liten løve

Få ting gir en bedre dag enn å starte med en treningsøkt. Men så var det da med å stå tidlig nok opp til å rekke det om morgen ...

Ja det er noe med det å skulle stå opp tidligere enn kroppen er innstilt på, særlig når man skal fungere i en jobb.

Da jeg gikk på videregående prøvde jeg spinning om morgenene, men ble fryktelig trett av morgentrening så det passer ikke for meg.

Er dessverre uføretrygdet, så det er mange problemer i livet mitt men dårlig tid er ikke en av disse for meg.

Gjest liten løve

Det er lysløype med flotte spor noen minutters kjøring unna kjæresten, håper jeg klarer å få ham med meg dit i løpet av vinteren. Han er så rar, han vil bare gå på fjellet og det har vi jo ikke muligheten til hver helg akkurat...

Du får prøve å lokke han med deg :) Synes forresten du er kjempeflink!

Gjest liten løve

Det med atmosfære er super-viktig! Og, så er det vesentlig at det er høyt under taket med plass til alle farger og fasonger!

Helt enig! Blir helt superstressa av sånne plasser der det bare vanker "modellkropper" i treningsklær i flere-tusen-kroners-klassen. Har vært støttemedlem på SATS to år og syntes det var grusomt å være der. Grøsser nesten når jeg går forbi SATS.

Jeg også gleder meg til å ta frem skiene! :):)

Annonse

Endelig noen andre som også har forstått meningen med tilværelsen!

Ja, ikke sant?:) Ski er herlig. Skal prøve meg på noen turskirenn neste år også... Oj oj oj. Det blir bra! fikk nye kjempe flotte ski til forrige bursdag også, så nå blir det bra.

Kjenn på følelsen... Nysnø, sol, -5, knirker i snøen når man drar bortover. *Drømme*:)

Du får bare sørge for å dra til lysløypa så ofte at han savner deg nok til å følge etter:-)

Med jevnlige turer i lysløypa, så er man mye bedre forberedt til å gå lengre turer på fjellet kan du jo minne ham på.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...