Gå til innhold

svømmelhet og blek

Anbefalte innlegg

Gjest elskende
Skrevet

Er det venlig å var svømmel ,svett og stresset midt i en hyggelig sted hvor jeg koser meg og har det fint ? Hjerte slår fort og jeg får adrenalin kikk og vil ut der fra... Jeg føler at jeg har gjørt noe galt, når egentlig jeg er ikke noe grunn til. Jeg blir lei av den følelser inne meg... Jeg kjønner ikke hva som er galt med meg , og hvorfor må jeg slitter med den følelser ? Mine tanker går i et om dagen på grunn av jeg prøver å forstå dette... Ankelt ganger så føler jeg også at det kokker inn meg av frustrasjon som jeg får ikke til å sett ord på. Jeg tror det kan var fordig jeg snakker flere språk som kan gjør vanskelig for meg å uttrykke budskap ? Når jeg snakker så budskap feil bøyd, når jeg vet at det jeg ment var noe annet, men når jeg finner ikke rett ord så valger jeg å bli stille. Jeg vet hva som er riktig og galt når en samtaler finner sted, men jeg kan valg å var kinisk for ikke vis andre at det bor mye godt inne meg... Det er fordig jeg føler at disse informasjon kan bli brukt mot meg. Som person er jeg livelig glad morsom og intelektuel. Har ansvar bevist og omsorgsfull overfør mine... Men det jeg ikke skjønner er at jeg reagere motsatt( kaldt og utenksom). Mine hverdagen er sammen, om det er noe positiv eller negativ, jeg føler meg bare ok eller den samme. I virkelighet har jeg det fint og lykkelig, men skjønner ikke hvorfor er jeg ikke fornøyd ? m.m.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...