Gå til innhold

Han fyren har ringt masse siste dagene

Anbefalte innlegg

Gjest fnugget

I dag tok jeg tlf og sa jeg overhodet ikke ville ha noe med han å gjøre. Så sa han at han er såå skravlesyk, jeg sa det ikke var mitt problem, og hvis han fortsatte å plage meg så ville jeg politianmelde han. Håper det synker inn denne gangen.....men når det er sagt så vil det ikke koste meg en kalori å anmelde han. Kanskje han trenger en lærepenge, rett og slett ;-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290579-han-fyren-har-ringt-masse-siste-dagene/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg er fornøyd med det. Har lært nå at det finnes folk som må ha så klare tilbakemeldinger. Håper han forstår alvoret nåda....

Er det ikke deilig å være så direkte og tydelig noen ganger?:-) Hvis han ikke gir seg så hadde jeg bytta til skjult nummer.

Annonse

Er det ikke deilig å være så direkte og tydelig noen ganger?:-) Hvis han ikke gir seg så hadde jeg bytta til skjult nummer.

JO det er kjempedeilig!! Og han fortjente det også! Så håper jeg han gir seg nå. Hvis ikke ringer jeg onkel politi ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...