Gå til innhold

Hva er problemet mitt

Anbefalte innlegg

Det virker som jeg har en annen form for å reagere enn alle andre, kanskje det er dårlig sosial intelligens, men jeg vet ikke helt.

Det var spesielt en episode jeg husker veldig godt da en kollega fortalte at en tidligere bekjent hadde vært i en alvorlig bilulykke hvor de hadde havnet under en lastebil og hodet hadde blitt kappet av hvor jeg begynte å le. Alle stod og måpet og kikket på meg :)

Der og da syns jeg det var hysterisk morsomt.

F.eks i filmer og slike ting når andre gråter eller kryper sammen i avsky morer jeg meg.

Jeg er også litt fascinert av vold, å skade andre og liker å se slikt. Har mye fantasier om å gjøre det selv. Har hatt det en siden tenårene tror jeg....

Hva kan være feil med meg da?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290619-hva-er-problemet-mitt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...