Gå til innhold

Hallo.

kathrina1365381129

Anbefalte innlegg

kathrina1365381129

Jeg lurer på om jeg er paranoid. Jeg føler alle er ute etter meg. Da jeg hadde innbrudd i bilen min så føler jeg at det er meg de er ute etter og ikke bilen. At de skal ta meg og gjøre meg noe vondt og skade meg. Når jeg er ute å går så føler jeg at det er noen som skal gjøre meg noe vondt som følger etter meg. Jeg er veldig redd hele tiden. Redd for mennesker og redd konstant. Når jeg er i butikken så føler jeg at alle ser på meg og skal gjøre meg noe vondt. Når jeg er hjemme i leiligheten min så føler jeg at det er noen der. At det ligger noen under senga, er på badet, er i skapet, er under bordet mitt. Jeg er livredd for at det skal være noen der. Og når jeg kjører bil så føler jeg at det sitter noen i baksetet og som skal kvele meg eller skade meg. Også tør jeg ikke å lukke opp bagasje rommet fordi jeg føler at det skal ligge noen mennesker der som skal ta meg. Jeg er så redd konstant. Jeg er hele tiden på vakt over andre mennesker. Jeg er veldig mistenksom og føler at alle er ute etter meg derfor blir jeg livredd. Jeg ligger også våken om natta fordi jeg er så redd for innbrudd og om det skal komme noen. Jeg tør ikke å lukke øynene i frykt for å miste kontrollen og når jeg sover så kan det komme innbrudd. Jeg har alltid vært livredd for innbrudd også plutselig så skjer det og da føler jeg at det er meg de skal ta og gjøre meg vondt. Fordi etter innbruddet i bilen så har jeg blitt enda mere redd også føler jeg meg veldig paranoid. Jeg føler hele tiden at noen er ute etter meg som person og skal gjøre meg noe vondt. Da jeg var barn så ble jeg veldig mye mobbet og da gjorde de meg mye vondt. Jeg føler ennå at noen skal ta meg. Også føler jeg meg overvåket. Jeg ser i taket og rundt meg og føler det er videokamera der. Også er jeg livredd konstant. Jeg har så mye angst og er så redd noen skal gjøre meg noe vondt. Er jeg paranoid? Er det noen flere som føler seg sånn?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290626-hallo/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...