Gå til innhold

Noen som vet, har tips el.noe? Nhd?

Anbefalte innlegg

Gjest vannmelonen ..

Hendene mine er så opphovnet at jeg knapt klarer å knipe fingrene igjen. Jeg klarer ikke sitte med bena i kors og jeg klarer ikke bøye meg fremover eller ligge på magen pga at magen er stor. Har lagt på meg mye siste årene, men er ikke veldig overvektig. (var veldig tynn før jeg la på meg pga medisiner).

Føler meg som en vannmelon full av-ja-vann. Medisiner jeg går på: cipralex, lyrica, buspar, imovane, vallergan, levaxin for lavt stoffskifte.

Kan dette være en bivirkning av noen av medisinene jeg står på, eller kan det være det lave stoffskiftet? Nå skal ikke stoffskiftet være lavt, er bra medisinert med levaxiin.

Jeg fortår ikke dette. Noen som vet?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290672-noen-som-vet-har-tips-elnoe-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest For mye medisiner skader kroppen

Salt binder vannet i kroppen og problemet kan være kostholdsrelatert. Det kan være nødvendig å sjekke saltinnholdet i maten du spiser. Men er alle medisiner du nevner livsnødvendig for å fungere? Jeg synes det var mye. Jeg har kun kjennskap til Imovane og Vallergan, begge er innsovningsmedisin, men det må vel være mulig å redusere noe på dette?

Gjest vannmelonen

Salt binder vannet i kroppen og problemet kan være kostholdsrelatert. Det kan være nødvendig å sjekke saltinnholdet i maten du spiser. Men er alle medisiner du nevner livsnødvendig for å fungere? Jeg synes det var mye. Jeg har kun kjennskap til Imovane og Vallergan, begge er innsovningsmedisin, men det må vel være mulig å redusere noe på dette?

Ja jeg tror det er medisinene jeg! Kjipt, men men. Er enig i at for mye medisiner skader kroppen. Så jeg bekymrer meg selvsagt. Jeg håper at jeg snart kan trappe ned! Men de er kjempenødvendige nå:(

Har ikkje peiling på ka som gjør at du "sveller" ut slik, men det får du sikkert svar på av andre.

Eg og syntes dette var mye medisiner, eg ville i første omgang prøvd å bytte ut (''sovemedisinene") med noe som var mindre "farlig", prøv fks. med Melatonin.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...