Gjest D*lilith Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Noen som har erfaring med remeron,gir de bivirkninger? Sønnen min skal begynne å ta dem om kvelden. 0 Siter
Gjest Remeronbruker Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 De fleste medikamenter gir vel bivirkninger. Og i pakningsvedlegget til Remeron står de som er vanligst for Remeron. Jeg kan godt liste opp hvilke bivirkninger jeg har fått, men det vil likevel ikke si noe om hvilke bivirkninger din sønn kan få. Uansett, jeg blir veldig trøtt innen en time etter at jeg har tatt tablettene. Men det er en slik god rolig trøtthet, så jeg har ikke noe imot den. Men litt dumt at jeg må ta pillene så tidlig for å komme meg opp neste dag. Dessuten har jeg lagt på meg. Jeg tror det kan komme av at jeg aldri kjenner meg ordentlig mett lenger slik at jeg spiser mer enn før. _Det_ er en bivirkning jeg gjerne skulle vært foruten. Men bivirkninger må veies opp mot virkninger. Jeg tror ikke noe annet AD har gitt meg bedre virkning. Dessuten fikk jeg enorme svettetokter om natten av SSRI og våknet opp flere ganger om nattet og kunne vri opp t-skjorta mi eller hva jeg nå lå i. Og jeg måtte også flere ganger snu dyna og skifte dyne fordi den var klissvåt. Det slipper jeg nå på Remeron. Så jeg kunne ikke tenke meg å bytte eller slutte. Kanskje endrer jeg mening hvis jeg fortsetter å ese ut, men jeg vil heller prøve å gjøre noe med kostholdet og evt ta opp treningen igjen hvis det kan hjelpe. 0 Siter
Gjest surikatt Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 De fleste medikamenter gir vel bivirkninger. Og i pakningsvedlegget til Remeron står de som er vanligst for Remeron. Jeg kan godt liste opp hvilke bivirkninger jeg har fått, men det vil likevel ikke si noe om hvilke bivirkninger din sønn kan få. Uansett, jeg blir veldig trøtt innen en time etter at jeg har tatt tablettene. Men det er en slik god rolig trøtthet, så jeg har ikke noe imot den. Men litt dumt at jeg må ta pillene så tidlig for å komme meg opp neste dag. Dessuten har jeg lagt på meg. Jeg tror det kan komme av at jeg aldri kjenner meg ordentlig mett lenger slik at jeg spiser mer enn før. _Det_ er en bivirkning jeg gjerne skulle vært foruten. Men bivirkninger må veies opp mot virkninger. Jeg tror ikke noe annet AD har gitt meg bedre virkning. Dessuten fikk jeg enorme svettetokter om natten av SSRI og våknet opp flere ganger om nattet og kunne vri opp t-skjorta mi eller hva jeg nå lå i. Og jeg måtte også flere ganger snu dyna og skifte dyne fordi den var klissvåt. Det slipper jeg nå på Remeron. Så jeg kunne ikke tenke meg å bytte eller slutte. Kanskje endrer jeg mening hvis jeg fortsetter å ese ut, men jeg vil heller prøve å gjøre noe med kostholdet og evt ta opp treningen igjen hvis det kan hjelpe. Jeg har bare positivt å si om Remeron, blir rolig og fin og sover godt uten mareritt 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 De fleste medikamenter gir vel bivirkninger. Og i pakningsvedlegget til Remeron står de som er vanligst for Remeron. Jeg kan godt liste opp hvilke bivirkninger jeg har fått, men det vil likevel ikke si noe om hvilke bivirkninger din sønn kan få. Uansett, jeg blir veldig trøtt innen en time etter at jeg har tatt tablettene. Men det er en slik god rolig trøtthet, så jeg har ikke noe imot den. Men litt dumt at jeg må ta pillene så tidlig for å komme meg opp neste dag. Dessuten har jeg lagt på meg. Jeg tror det kan komme av at jeg aldri kjenner meg ordentlig mett lenger slik at jeg spiser mer enn før. _Det_ er en bivirkning jeg gjerne skulle vært foruten. Men bivirkninger må veies opp mot virkninger. Jeg tror ikke noe annet AD har gitt meg bedre virkning. Dessuten fikk jeg enorme svettetokter om natten av SSRI og våknet opp flere ganger om nattet og kunne vri opp t-skjorta mi eller hva jeg nå lå i. Og jeg måtte også flere ganger snu dyna og skifte dyne fordi den var klissvåt. Det slipper jeg nå på Remeron. Så jeg kunne ikke tenke meg å bytte eller slutte. Kanskje endrer jeg mening hvis jeg fortsetter å ese ut, men jeg vil heller prøve å gjøre noe med kostholdet og evt ta opp treningen igjen hvis det kan hjelpe. Ok,takk for at du delte dette med meg : ) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Jeg har bare positivt å si om Remeron, blir rolig og fin og sover godt uten mareritt Takk,så fint : ) 0 Siter
serenity777 Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Takk,så fint : ) Lurer på dette. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Lurer på dette. Ja den skulle hjelpe mot angst sa psykiateren. 0 Siter
serenity777 Skrevet 11. november 2007 Skrevet 11. november 2007 Ja den skulle hjelpe mot angst sa psykiateren. oki, takker for svar. Skal bytte medisin jeg tar for angst, så da er sikkert remeron et alternativ. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 12. november 2007 Skrevet 12. november 2007 oki, takker for svar. Skal bytte medisin jeg tar for angst, så da er sikkert remeron et alternativ. Det er det sikkert,lykke til : ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.