Gå til innhold

Remeron.

Gjest D*lilith

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Remeronbruker

De fleste medikamenter gir vel bivirkninger. Og i pakningsvedlegget til Remeron står de som er vanligst for Remeron. Jeg kan godt liste opp hvilke bivirkninger jeg har fått, men det vil likevel ikke si noe om hvilke bivirkninger din sønn kan få.

Uansett, jeg blir veldig trøtt innen en time etter at jeg har tatt tablettene. Men det er en slik god rolig trøtthet, så jeg har ikke noe imot den. Men litt dumt at jeg må ta pillene så tidlig for å komme meg opp neste dag.

Dessuten har jeg lagt på meg. Jeg tror det kan komme av at jeg aldri kjenner meg ordentlig mett lenger slik at jeg spiser mer enn før. _Det_ er en bivirkning jeg gjerne skulle vært foruten.

Men bivirkninger må veies opp mot virkninger. Jeg tror ikke noe annet AD har gitt meg bedre virkning. Dessuten fikk jeg enorme svettetokter om natten av SSRI og våknet opp flere ganger om nattet og kunne vri opp t-skjorta mi eller hva jeg nå lå i. Og jeg måtte også flere ganger snu dyna og skifte dyne fordi den var klissvåt. Det slipper jeg nå på Remeron. Så jeg kunne ikke tenke meg å bytte eller slutte.

Kanskje endrer jeg mening hvis jeg fortsetter å ese ut, men jeg vil heller prøve å gjøre noe med kostholdet og evt ta opp treningen igjen hvis det kan hjelpe.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290685-remeron/#findComment-2334294
Del på andre sider

Gjest surikatt

De fleste medikamenter gir vel bivirkninger. Og i pakningsvedlegget til Remeron står de som er vanligst for Remeron. Jeg kan godt liste opp hvilke bivirkninger jeg har fått, men det vil likevel ikke si noe om hvilke bivirkninger din sønn kan få.

Uansett, jeg blir veldig trøtt innen en time etter at jeg har tatt tablettene. Men det er en slik god rolig trøtthet, så jeg har ikke noe imot den. Men litt dumt at jeg må ta pillene så tidlig for å komme meg opp neste dag.

Dessuten har jeg lagt på meg. Jeg tror det kan komme av at jeg aldri kjenner meg ordentlig mett lenger slik at jeg spiser mer enn før. _Det_ er en bivirkning jeg gjerne skulle vært foruten.

Men bivirkninger må veies opp mot virkninger. Jeg tror ikke noe annet AD har gitt meg bedre virkning. Dessuten fikk jeg enorme svettetokter om natten av SSRI og våknet opp flere ganger om nattet og kunne vri opp t-skjorta mi eller hva jeg nå lå i. Og jeg måtte også flere ganger snu dyna og skifte dyne fordi den var klissvåt. Det slipper jeg nå på Remeron. Så jeg kunne ikke tenke meg å bytte eller slutte.

Kanskje endrer jeg mening hvis jeg fortsetter å ese ut, men jeg vil heller prøve å gjøre noe med kostholdet og evt ta opp treningen igjen hvis det kan hjelpe.

Jeg har bare positivt å si om Remeron, blir rolig og fin og sover godt uten mareritt

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290685-remeron/#findComment-2334305
Del på andre sider

Gjest D*lilith

Ok,takk for at du delte dette med meg : )

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290685-remeron/#findComment-2334314
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...