Gå til innhold

Å holde ut

Anbefalte innlegg

Jeg sliter sånn med selvfølelsen for tida. For et par måneder siden så var jeg for dårlig til å delta i samfunnet. Men nå har jeg fått mer lyst til å bidra med et eller annet. Kjenner ei som er medlem i rød kors. Lurer på om jeg skal melde meg på som leksehjelp. Er jo fint å ha på cven nå når jeg går sykemeldt.

Men forholdet til min mor er ikke noe bedre, og jeg merker at jeg blir nedslått og full av skyld hver gang jeg har pratet med henne. Jeg føler meg bare så alene i verden. Jeg våkner hver morgen og omtrent tenker på dagen som skal komme med gru. Verst er det med ensomheten, jeg trenger å komme meg ut blant folk nå.

Jeg skal gå tur med hun som er med i røde kors nå snart. Skal snakke med henne om dette.

Det er vondt å klare å holde ut å ha det som nå. Det er veldig vondt å tvile på seg selv og undre meg på om jeg er god nok. Og det er vondt å gru seg hver gang man skal møte noen, i tilfelle de vil kritisere meg.

men jeg holder ikke ut ensomheten, og jeg må gjøre noe med det.

Oppholdet på den klinikken ser ut som ikke blir, i og med at jeg får plass for sent der. Jeg MÅ gå i gruppeterapi i begynnelsen av februar. Det er viktigst. Jeg klarer stort sett å ikke ruse meg nå, har vært sånn siste ukene. Og uansett har det vært ganske sjeldent det har skjedd siste månendene. Dumt det skulle bli sånn med det oppholdet, men ikke noe å gjøre med det.

Nå skal jeg ut og gå tur og lurer på hvordan holde ut en dag når man føler at man har elendig livskvalitet.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290767-%C3%A5-holde-ut/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...