Gå til innhold

Endelig får jeg snart hjelp.

Anbefalte innlegg

Jeg vil fortelle dere noe gledelig jeg fikk vite i går, og det er at jeg snart får den hjelpen jeg trenger. Innen to mndr! :)) Jeg gråt av en blanding av glede og smerte i går. Og det er sjelden jeg greier.

Jeg må nok reise litt langt for det. Men det gjør ikke noe, bare jeg får den hjelpen jeg trenger.. for jeg vil ut av dette.. Men jeg tror jeg får det nå..

Dessuten vil jeg si beklager til de som følte seg støtt av mitt forrige innlegg. Jeg legger meg "langflat" og ber om unnskyldning. Det var ikke ment for å støte noen, men jeg har full forståelse for at det opplevdes slik. Det var nok jeg som overreagerte, og gjorde en flue til elefant. Unnskyld.

Har lyst til å legge dette bak meg nå, håper det er ok også fra deres side, og at dere ikke er altfor sinte på meg. Men tro meg, jeg har lært noe av dette også..

Jeg skjønner forresten ikke hvorfor jeg støter unna de som vil hjelpe meg.. Jeg har nok tanker om at jeg ikke fortjener å få så mye som jeg har gjort her. Ikke får jeg gitt noe særlig tilbake heller.. og det liker jeg ikke...

Hvorfor er jeg sånn :(( Jeg hater meg selv))

Ellers er jeg svært takknemlig for all den gode hjelpen og støtte jeg har fått her. Mer enn noen aner. Det betyr svært mye for meg. Jeg har takket være dere, kommet langt, og klart å sikre mine barn en god fremtid. Kommer aldri til å glemme det.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290858-endelig-f%C3%A5r-jeg-snart-hjelp/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra at du endelig snart få hjelp,det er på tide ; )

Du har ventet lenge nå.

Takk :-)

Har ventet veldig lenge.. ett år nå.. De ville ikke engang la meg komme inn til vurdering på det sykehuset her jeg bor, noe jeg ble kjempedeppa av..

Derfor ble jeg så glad i går, da brevet fra Levanger kom. Da vet jeg at jeg kommer til noen som tar meg alvorlig, og som jeg vet kan hjelpe meg, iallefall..

Tror ikke jeg hadde orket dette alene mer nei.

Annonse

Gjest BipolarII...jeg visst

Takk :-)

Har ventet veldig lenge.. ett år nå.. De ville ikke engang la meg komme inn til vurdering på det sykehuset her jeg bor, noe jeg ble kjempedeppa av..

Derfor ble jeg så glad i går, da brevet fra Levanger kom. Da vet jeg at jeg kommer til noen som tar meg alvorlig, og som jeg vet kan hjelpe meg, iallefall..

Tror ikke jeg hadde orket dette alene mer nei.

"De ville ikke engang la meg komme inn til vurdering på det sykehuset her jeg bor"

Begrunnet de det med at du ikke soknet til deres distrikt og påpekte at du måtte søke på ditt nærmeste DPS?

Flott at du har fått positivt svar fra Levanger :) Der får du second opinion! :-0)

"De ville ikke engang la meg komme inn til vurdering på det sykehuset her jeg bor"

Begrunnet de det med at du ikke soknet til deres distrikt og påpekte at du måtte søke på ditt nærmeste DPS?

Flott at du har fått positivt svar fra Levanger :) Der får du second opinion! :-0)

Takk for svar.

Legen henviste meg til sykehuset som spesialistene jobber denne gangen, og der jeg ble utredet sist, er en "underavdeling" eller hva jeg skal si, av denne, om du forstår hva jeg mener ;)

De begrunnet det med at jeg ikke hadde behov for spesialisthjelp nå, i følge henvisningen.

Jeg får både utredning og behandling på Levanger, i følge brevet. Det er jeg glad for, og reisingen er verdt det.

Gjest BipolarII...jeg visst

Takk for svar.

Legen henviste meg til sykehuset som spesialistene jobber denne gangen, og der jeg ble utredet sist, er en "underavdeling" eller hva jeg skal si, av denne, om du forstår hva jeg mener ;)

De begrunnet det med at jeg ikke hadde behov for spesialisthjelp nå, i følge henvisningen.

Jeg får både utredning og behandling på Levanger, i følge brevet. Det er jeg glad for, og reisingen er verdt det.

Fantastisk! Trodde de stilte med utredning jeg. Også skal du få behandling der også. Gledelig! :)

Fantastisk! Trodde de stilte med utredning jeg. Også skal du få behandling der også. Gledelig! :)

Tusen takk for støtten.

Ja, jeg er glad og lettet over å endelig få god hjelp, - noe jeg er tror på at jeg vil få der, de virker profesjonelle.

Dessuten tror jeg at jeg vil komme langt der, fordi jeg føler meg så trygg på nhd som jeg gjør. Det er ikke han som blir min behandler, men en kollega, og det er greit. Jeg kan tørre å åpne meg mye mer enn jeg i utgangpsunktet ville gjort, føler jeg. Tror kansje at jeg har spart mange timer også, pga dette. (Jeg er nok litt utålmodig etter å komme videre også:-)

Jeg husker min tidligere fastlege sa til meg at jeg var en hard nøtt å knekke :-) Men nhd har gjort meg trygg (også fordi han har vist tålmodighet og hjulpet meg på mail). Helt klart en fordel for meg.

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...