Gå til innhold

Manisk eller bare i godt humør?

Anbefalte innlegg

Gjest Terje_Sverige

Jeg har vært deprimert så lenge så jeg lurer på om jeg har glemt hva som er normalt.Om jeg feks er i veldig godt humør så begynner jeg å lure på om jeg er manisk. Når ting går greit og motivasjonen er bra og ingenting er et spessielt ork.Det er en ubeskrivelig mye bedre tilstand enn deprimert og likegyldig.Men er det bare normalt godt humør eller er det noe psykelig over det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290910-manisk-eller-bare-i-godt-hum%C3%B8r/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du urolig, hyper, lyst på fart og spenning, kjøpelysten, alt er kjedelig, har du massevis av energi, så mye at du lurer på hvor den kommer fra? Har du tankekjør, vanskelig for å konsentrere deg, setter i gang massevis av ting, har mange planer osv. Slik er jeg når jeg er litt manisk :-). I tillegg kan jeg veksle i mellom å være irritert og alt er fryktelig morsomt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...