Gå til innhold

Hva feiler det meg, og hva kan jeg gjøre?

Anbefalte innlegg

Jeg føler meg nesten aldri glad. Jeg gleder meg ikke over noen verdens ting. Jeg er sint og sur hele tiden, det føles som om jeg har eddik i blodårene. Jeg er pessimistisk og negtiv og tror ikke at ting kommer til å bli bedre noen sinne. Jeg tror alltid at det verste kommer til å skje og at ingen liker meg. Jeg er trøtt og sliten hele tiden selv om jeg ikke skjønner hvorfor. Jeg har aldri lyst på sex og sliter noen ganger med å sove. Jeg klarer ikke å koble ut tankene mine og er konstant livredd for at det skal skje noe grusomt med mine nærmeste. Jeg føler meg bare trist, lei, sint etc og blir drittlei av dette. Jeg var hos legen en gang for ca 4 år siden, legen ga meg cipramil. Jeg gikk på dette i to år, men sluttet fordi andre sa at følelsene mine ble "døde". Jeg var hos psykolog en gang, men han tok en teit skriftlig test på meg, og da jeg ikke svarte negativt på alle spørsmålene sa han at jeg ikke hadde problemer. Han sendte meg heller i gruppeterapi, men jeg syns ikke det hjalp i det hele tatt. Hva er det som feiler meg? Og er det noe jeg kan gjøre med dette får å få et bedre liv. Håper noen kan gi meg råd.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...