Gå til innhold

Den nye kjæresten min...

Anbefalte innlegg

Ble kjent med ham da vi gikk i gruppeterapi sammen (ca et halvt år siden), men det er først nå nylig at vi er blitt kjærester.

Vi har det jo fint når vi er sammen, og jeg synes det er deilig med en kjæreste igjen. Men han er jo psyk... Vet ikke om jeg i lengda takler å forholde meg til hans problemer i tillegg til mine.

Han har sagt at han vil satse på meg, men jeg er veldig usikker. Jeg har jo et nylig havarert ekteskap bak meg, og to barn å ta hensyn til også. Jeg er definitivt ikke klar for noe mer enn å ha ham som kjæreste i helgene. Er det stygt gjort av meg å ikke ville gå dypere inn i forholdet?

Jeg har allerede snakket med ham om dette, at jeg ikke er klar for noe ordentlig forhold, osv., men han håper og tror jeg vil komme på bedre tanker etterhvert... Jeg føler jeg utnytter ham. Gjør jeg? Vil jo ikke skade ham sånn at han blir uhelbredelig deprimert heller, da...

Huff!

Hva skal jeg gjøre? Backe off fra hele forholdet, eller fortsette å dra visse fordeler av ham...? ;-)

Hilsen frustrerte

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/290928-den-nye-kj%C3%A6resten-min/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...