Gjest fru Halvorsen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Jeg har en normalt aktiv 8-åring som sliter veldig med smerter i et kne. Legen og andre bekrefter som gutten sier at "det ER hovent i forhold til det andre". Vi har vært på røntgen med et "intet funn" til resultet. Jeg er normalt av typen mamma som sier "det går seg nok til - bare du sover på det litt". MEN - noen dager har han så vondt at han knapt kan stå på det. Det er veldig til og fra hvor mye vondt han har. Legen har sagt "ingen fotball" - det er jo dumt for gutten trenger fys.fos. Han spiller også bandy, men etter siste bandy-trening klarte han ikke å stå på benet. Hva gjør jeg? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frosken Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Hvis dere bor i nærheten av Oslo, så hadde jeg kontaktet NIMI og fått en spesialist til å se på kneet. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lotte :o) Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Slatters? http://www.google.no/search?hl=no&q=slatters&meta= 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 Dette må sees nærmere på. Få henvisning til en spesialist ! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest aysha Skrevet 18. november 2007 Del Skrevet 18. november 2007 En MR undersøkelse vil avdekke mye mer enn et vanlig rønktgenbilde. Merkelig at legen ikke tenkte på dette. En slik undersøkelse kan du også få tatt privat, på Volvat eller andre rønktgeninstitutt. Noe dyrere, men god oppfølging. Men legen bør kunne henvise til en slik undersøkelse på sykehus. Og sikkert lurt å holde gutten borte fra trening en stund. Lykke til. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.