Gjest kathrine st Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Hei. Har noen erfaring med medisiner mot angst som er bra, ikke antidepressiva og ikke vanedannende? Tusen tusen takk for svar;0) 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Lyrica? Har gått på dem og de fungerte mot angst. 0 Siter
Gjest Skrevet 14. november 2007 Skrevet 14. november 2007 Lyrica? Har gått på dem og de fungerte mot angst. Det eneste som virka på meg var Alopam og Stesolid, men de er vanedannende. Ellers så har jeg prøvd Lagartil (vet ikke om det er rett stavet) og truxal som ikke er vanedannende. Truxal brukte jeg fast hver dag i noen år + at jeg brukte Stesolid som evt. medisin når angsten toppet seg. 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Det eneste som virka på meg var Alopam og Stesolid, men de er vanedannende. Ellers så har jeg prøvd Lagartil (vet ikke om det er rett stavet) og truxal som ikke er vanedannende. Truxal brukte jeg fast hver dag i noen år + at jeg brukte Stesolid som evt. medisin når angsten toppet seg. Håper du finner den rette medisinen for deg : ) 0 Siter
Gjest kathrine st Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Håper du finner den rette medisinen for deg : ) Tusen takk for det:).. Snakket m legen i dag. Han vil jeg skal prøve cipralex. Vet du noe om den? 0 Siter
Gjest D*lilith Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Tusen takk for det:).. Snakket m legen i dag. Han vil jeg skal prøve cipralex. Vet du noe om den? Nei dessverre vet jeg ingenting om den. 0 Siter
Gjest lionas Skrevet 15. november 2007 Skrevet 15. november 2007 Tusen takk for det:).. Snakket m legen i dag. Han vil jeg skal prøve cipralex. Vet du noe om den? Cipralex er en ssri-medisin(antidepressiva) Jeg bruker Truxal som tar den grøvste angsten. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.