Gå til innhold

Psykomotorisk behandling


Gjest tusenfryden

Anbefalte innlegg

Gjest tusenfryden

Hei.

Jeg er ikke så ofte her lengre fordi det psyker meg ned i stedet for opp. Det stjeler energi liksom.

Men jeg er her nå fordi jeg skulle ønske at flere hadde prøvd psykomotorisk behandling. Nå har jeg riktignok bare vært der 4 ganger, og mange flere kommer det til å bli, men jeg har ENDELIG funnet noe som hjelper / treffer MEG!! Det er kjempespennende!

Jeg har vært i psykiatrien siden jeg var 15år, og nå er jeg over 25. Jeg har pratet med utallige psykiatere, og ja, det har helt klart vært til hjelp, men NÅ er jeg altså så heldig at jeg har funnet løsningen i psykomotorisk behandling. Måtte bare si det... Håper andre også vil prøve det...

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest bipolarinnen

jeg begynte med det men har måttet slutte fordi NAV er så trenge med å betale meg tilbake det jeg legger ut. går til psykomotoriker uten direkte oppgjør med trygdekontoret. Det koster meg 430 kroner hver gang. NAV driter i å betale meg tilbake, derfor har jeg måttet slutte da jeg ikke har råd til å legge ut i all evighet. Det er veldig trist. jeg hadde god utbytte av det .

måtte bare si det:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest tusenfryden

jeg begynte med det men har måttet slutte fordi NAV er så trenge med å betale meg tilbake det jeg legger ut. går til psykomotoriker uten direkte oppgjør med trygdekontoret. Det koster meg 430 kroner hver gang. NAV driter i å betale meg tilbake, derfor har jeg måttet slutte da jeg ikke har råd til å legge ut i all evighet. Det er veldig trist. jeg hadde god utbytte av det .

måtte bare si det:(

Ja, men har du henvisning fra legen, så må de jo betale??!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipolarinnen

Ja, men har du henvisning fra legen, så må de jo betale??!!

ja, men det står ikke noen ting om _når_ de må betale for dette her. Nå har det gått snart tre måneder, tviler på at jeg får igjen pengene mine i løpet av dette året.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg begynte med det men har måttet slutte fordi NAV er så trenge med å betale meg tilbake det jeg legger ut. går til psykomotoriker uten direkte oppgjør med trygdekontoret. Det koster meg 430 kroner hver gang. NAV driter i å betale meg tilbake, derfor har jeg måttet slutte da jeg ikke har råd til å legge ut i all evighet. Det er veldig trist. jeg hadde god utbytte av det .

måtte bare si det:(

Er det fordi du har frikort at du kan få tilbake penger for psykomotorisk fysioterapi?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipolarinnen

Er det fordi du har frikort at du kan få tilbake penger for psykomotorisk fysioterapi?

nei frikort har jeg ikke kommet opp i enda. Jeg legger ut for hele beløpet. egenandelen er 180 kroner, men fordi behandler ikke har direkte oppgjør med trygdekontoret så må jeg betale hele beløpet 430 kroner hver time- for så å få tilbake det jeg betalte over egenandelen fra trygdekontoret. Et ganske så tungvint system i utgangspunktet. enda tyngre når de ikke betaler tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg begynte med det men har måttet slutte fordi NAV er så trenge med å betale meg tilbake det jeg legger ut. går til psykomotoriker uten direkte oppgjør med trygdekontoret. Det koster meg 430 kroner hver gang. NAV driter i å betale meg tilbake, derfor har jeg måttet slutte da jeg ikke har råd til å legge ut i all evighet. Det er veldig trist. jeg hadde god utbytte av det .

måtte bare si det:(

Du har frikort når du når 2500 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, men det står ikke noen ting om _når_ de må betale for dette her. Nå har det gått snart tre måneder, tviler på at jeg får igjen pengene mine i løpet av dette året.

Du må purre på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipolarinnen

Du må purre på dem.

Det har jeg gjort 140 ganger. Men nå blir hele stresset med at de ikke betaler tilbake så stort at det gir kroppslig utslag for meg. Derfor har jeg bestemt meg for å ikke tenke så mye på det, før de betaler meg tilbake. jeg har nok stress og bekymringer fra før, om de ikke skal gi meg enda mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har jeg gjort 140 ganger. Men nå blir hele stresset med at de ikke betaler tilbake så stort at det gir kroppslig utslag for meg. Derfor har jeg bestemt meg for å ikke tenke så mye på det, før de betaler meg tilbake. jeg har nok stress og bekymringer fra før, om de ikke skal gi meg enda mer.

Skriv et skriftelig brev hvor du sier at du vil klage til høyere instanser hvis de ikke tar deg på alvor. Du kan også stille opp personlig og be om samtale.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest bipolarinnen

Skriv et skriftelig brev hvor du sier at du vil klage til høyere instanser hvis de ikke tar deg på alvor. Du kan også stille opp personlig og be om samtale.

Har allerede gjort det du sier her, ingenting har foreløpig ført frem:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...