Gå til innhold

Dette var ikke gøy altså

Anbefalte innlegg

Gjest litt_koko_idag :-D

Idag skjedde det noe meget rart på jobben. Jeg jobber som en kundesupporter og har nylig begynt i jobben. Idag skulle vi ha kalibrering der en avdelingsleder skulle sitte ved siden av oss og lytte på oss. Det er i og for seg for at vi skal lære at de gjør det. Vel, hun satte seg ved siden av meg og da skjedde det. Jeg som snart har tatt 100 telefonsamtaler og hjulpet kunder så godt jeg har kunnet, fikk helt hetta og klarte ikke å løse noe. Det hjalp ikke bedre at hun satt rett ved siden av meg. Etter hvert satte hun seg bak meg, men det var like ille. Det endte med at hun og en annen byttet på, men fremdeles fikk jeg stress og det ble helt jævlig.

Vi hadde en samtale etter det der jeg skulle evlaueres. Jeg sa som sant var at jeg ikke forsto hva som hadde skjedd. Jeg har ikke jobbet så mye med dette enda, men har klart noe. Likeså er jeg ikke trygg på dette enda.

Dette er en ting. En annen ting er at jeg ikke klarer å ha folk så nær meg, jeg liker de på avstand. Vet ikke hvorfor, men kanskje det har noe med det bruddet jeg hadde i sommer å gjøre. Uansett, jeg ble uvel og stresset da hun damen satte seg nær meg og skulle samlytte. Jeg har tenkt etter og kommet frem til at da hun satt ved siden av meg så heiste jeg opp skuldrene og trakk meg litt unna. Det rare er at på vei til bussen hadde jeg en normal samtale med begge.

Kan noen komme med innspill på hva dette kan være for noe? Jeg snakket med en god venn av meg (jeg er gutt) og fortalte om dette. Han kunne fortelle meg at han hadde opplevd det samme da han ble samlyttet. Han kunne oppgavene greit, men med en gang han skulle bli lyttet til av en leder så gikk det skeis.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291053-dette-var-ikke-g%C3%B8y-alts%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litt_koko_idag:-D

Jeg klarer heller ikke ha folk tett innpå meg. Det er ikke noe unormalt i det. Alle mennesker har en intimsone.

Husk at når man skal til eksamen daler ens nivå gjere litt. Du var sikkert bare nervøs.

Ja, det tror jeg også. Jeg liker ikke å ha folk tett oppå meg. Jeg liker en avstand til de.

Jeg har jobbet 8 år som kundesupporter via telefon, og er en av de mest drevne og erfarne på denne på min arbeidsplass. Jeg klarer til dags dato ikke å fungere normalt ved samlytting på arbeidsplassen min:-) Får veldig prestasjonsangst og fungerer dårlig.

Dette var det flere på min arbeidsplass som slet med, og løsningen der ble at de som skulle lytte, satte seg på et annet rom, og koblet seg på en telefon med høytaler der, som de kunne lytte fra (vet ikke om dette er mulig hos dere da). De satt der da gjerne en hel dag med denne oppgaven, og vi kundesupporterne visste ikke akkurat når vi ble lyttet på. Dette var en mye bedre løsning, og alle klarte å utføre jobben sin på en tilfredsstillende måte:-)

Annonse

Jeg synes ikke det er det minste rart at du reagerte på det.

Jeg skriver raskt, jobber effektivt og bra når jeg får sitte alene, men i tilfeller hvor noen skal sitte ved siden av meg og se på hva jeg gjør (det hender jo en gang i blant at man skal vise frem, eller forklare noe) - da blir jeg rett slett klønete. Skriver feil, glemmer hva jeg skulle gjøre etc..

-Tror mange har det sånn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...