Gå til innhold

Dette var ikke gøy altså

Anbefalte innlegg

Gjest litt_koko_idag :-D

Idag skjedde det noe meget rart på jobben. Jeg jobber som en kundesupporter og har nylig begynt i jobben. Idag skulle vi ha kalibrering der en avdelingsleder skulle sitte ved siden av oss og lytte på oss. Det er i og for seg for at vi skal lære at de gjør det. Vel, hun satte seg ved siden av meg og da skjedde det. Jeg som snart har tatt 100 telefonsamtaler og hjulpet kunder så godt jeg har kunnet, fikk helt hetta og klarte ikke å løse noe. Det hjalp ikke bedre at hun satt rett ved siden av meg. Etter hvert satte hun seg bak meg, men det var like ille. Det endte med at hun og en annen byttet på, men fremdeles fikk jeg stress og det ble helt jævlig.

Vi hadde en samtale etter det der jeg skulle evlaueres. Jeg sa som sant var at jeg ikke forsto hva som hadde skjedd. Jeg har ikke jobbet så mye med dette enda, men har klart noe. Likeså er jeg ikke trygg på dette enda.

Dette er en ting. En annen ting er at jeg ikke klarer å ha folk så nær meg, jeg liker de på avstand. Vet ikke hvorfor, men kanskje det har noe med det bruddet jeg hadde i sommer å gjøre. Uansett, jeg ble uvel og stresset da hun damen satte seg nær meg og skulle samlytte. Jeg har tenkt etter og kommet frem til at da hun satt ved siden av meg så heiste jeg opp skuldrene og trakk meg litt unna. Det rare er at på vei til bussen hadde jeg en normal samtale med begge.

Kan noen komme med innspill på hva dette kan være for noe? Jeg snakket med en god venn av meg (jeg er gutt) og fortalte om dette. Han kunne fortelle meg at han hadde opplevd det samme da han ble samlyttet. Han kunne oppgavene greit, men med en gang han skulle bli lyttet til av en leder så gikk det skeis.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291053-dette-var-ikke-g%C3%B8y-alts%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest litt_koko_idag:-D