Gå til innhold

Følelser som tar av

Anbefalte innlegg

Gjest igjenogigjen

Jeg er veldig redd for følelsene mine for tiden. De sier hele tiden at jeg ikke burde være her i verden. Klarer ikke stole på at de som skal hjelpe mener det de sier. Veldig påtrengende følelser og tanker. Jeg orker ikke flere tragedier. Jeg trenger råd om hvordan man håndterer slike følelser.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291129-f%C3%B8lelser-som-tar-av/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er vanskelig å snakke om det. Belastende for andre. Spesielt når de heller ikke vet råd. Det er ensomt.

Har du hjelp fra noen i helsevesenet da? Da kan du jo i tilfelle bruke dem, så slipper du å belaste dine nermeste så mye. Går det bedre idag?

Har du hjelp fra noen i helsevesenet da? Da kan du jo i tilfelle bruke dem, så slipper du å belaste dine nermeste så mye. Går det bedre idag?

Du må søke profesjonell hjelp. Du må huske på at her er vi stort sett bare amatører og synsere. Den virkelige gode hjelpen får du av profesjonelle. Vi som er her inne bruker stort sett våre egene referanser og de er ikke alltid like gode.

Ikke tenk slike vonde tanker (lett og si), husk at du er en ressurs i deg selv og jeg er helt sikker på at noen er glad i deg. Kanskje du ikke vet det engang?

Oppmuntringsklem til deg fra meg

Annonse

Gjest Ignatius81

Jeg tenker ofte at jeg burde vært borte. Jeg har egentlig ingen råd å gi deg. Jeg takler ikke helt min egen situasjon, men kanskje du finner trøst i andres noenlunde lignende tanker?

Jeg fikk min første depressive episode som tenåring. Jeg vurderte de verste tenkelige alternativene da. I ettertid, så tenker jeg: Hvorfor gjrode jeg ingenting mens jeg vågde?

For å si det slik: Jeg hadde ikke hatt mulighet til å skrive dette nå, hadde jeg gjennomført min tankegang på den tiden. Jeg ville ikke opplevd alt det jeg opplevde siden da, som utrolig nok var en del! Ting endrer seg. Tankegangen din endrer seg, uansett hvor mørkt det ser ut. Jeg tror også at de fleste kan finne lykken, men det kreves mot og slit. Jeg prøver for tiden, men er et slit.

Hva mer kan jeg skrive? Lykke til. Sden du sliter, så føler jeg med deg. For all del, forbli her i verden!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...