Gå til innhold

vondt, men ikke hjelp å få

Gjest samme person som x antall ganger tidligere..sukk

Anbefalte innlegg

Gjest samme person som x antall ganger tidligere..sukk

Hvorfor finnes valium, sobril o.l.? Hvorfor kan jeg ikke få forsøke dette?? Jeg vet at man lett kan bli avhengig, men hvorfor får jeg ikke noe for å lindre den psyk. smerten jeg sliter med? Jeg trenger jo ikke å få utdelt en mengde tabletter!! Jeg fatter det ikke.. at det ikke skal være noe hjelp å få.

Hjelp meg å forstå, anyone?? Livet gjør så vondt.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291148-vondt-men-ikke-hjelp-%C3%A5-f%C3%A5/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tidligere (eller nåværende) misbruk av alkohol/narkotika/medisiner?

Går ikke sammen med andre medisiner du bruker?

Ikke villig til å gå med på mer langsiktig behandling? (Da er det begrenset hvor mye hjelp det er i sobril etc.)

"Steng" lege?

Bare noen forslag/gjetninger fra min side. ;- )

Annonse

Gjest samme person og surke...

alle dere som har svart meg, tusen takk.

Jeg får både langsiktig behandling og medisiner. Jeg er ikke tidl rusmisbruker, har enda ikke smakt min første røyk.... men ja, jeg ønsker meg disse tablettene. Og nei, jeg mener alle legene jeg har hatt til nå har vurdert feil... jeg synes jeg har krav på hjelp. Tror heller ikke de på helsekostbutikken kan hjelpe meg, men takk for forslaget. Go helg

Enig med deg at dette er dårlig. Så lenge du ikke er noen misbruker burde iallefall en minstepakning med sobril være mulig å få. Det er tydelig at noen leger er veldig konservative med sånne medisiner. Jeg har diagnosen schizofreni, og siden ett visst bruk av b-preparater mot angst er gangbar mynt som tilleggsbehandling til Antipsykotika har jeg ikke problem å få det. Det er en sann hjelp, når det topper seg, men ikke noen løsning på lang sikt selvsagt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...