Gjest samme person som x antall ganger tidligere..sukk Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hvorfor finnes valium, sobril o.l.? Hvorfor kan jeg ikke få forsøke dette?? Jeg vet at man lett kan bli avhengig, men hvorfor får jeg ikke noe for å lindre den psyk. smerten jeg sliter med? Jeg trenger jo ikke å få utdelt en mengde tabletter!! Jeg fatter det ikke.. at det ikke skal være noe hjelp å få. Hjelp meg å forstå, anyone?? Livet gjør så vondt. 0 Siter
Gjest samme surkeball.. Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 er det bedre at en tyr til rusmidler eller tar selvmord? Hadde egentlig vært fint om psykiateren kunne gi meg et svar. 0 Siter
skal Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 er det bedre at en tyr til rusmidler eller tar selvmord? Hadde egentlig vært fint om psykiateren kunne gi meg et svar. Ikke så mye klokt å si, men en stor klem!! 0 Siter
Gjest flyvende elefant Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Det er desverre bare slik at du utsetter smerten,ved å døyve den i sterke piller... Det er mulig du har godt av å kjenne på den smerten det er å leve akkurat nå. 0 Siter
Orio Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Tidligere (eller nåværende) misbruk av alkohol/narkotika/medisiner? Går ikke sammen med andre medisiner du bruker? Ikke villig til å gå med på mer langsiktig behandling? (Da er det begrenset hvor mye hjelp det er i sobril etc.) "Steng" lege? Bare noen forslag/gjetninger fra min side. ;- ) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Jeg tror nok legen/psykiateren din har tatt den rette avgjørelsen. Det høres ut som du leter etter en rømningsvei, ikke metoder for å leve best mulig. 0 Siter
Gjest gjort på 123 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Hvorfor ikke gå innom en livsstilbutikk, en helsekost? Jeg vet at de har diverse gode produkter som ikke er farlige, men bra. Stikk innom dem får råd og hjelp! 0 Siter
Gjest samme person og surke... Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 alle dere som har svart meg, tusen takk. Jeg får både langsiktig behandling og medisiner. Jeg er ikke tidl rusmisbruker, har enda ikke smakt min første røyk.... men ja, jeg ønsker meg disse tablettene. Og nei, jeg mener alle legene jeg har hatt til nå har vurdert feil... jeg synes jeg har krav på hjelp. Tror heller ikke de på helsekostbutikken kan hjelpe meg, men takk for forslaget. Go helg 0 Siter
serenity777 Skrevet 16. november 2007 Skrevet 16. november 2007 Enig med deg at dette er dårlig. Så lenge du ikke er noen misbruker burde iallefall en minstepakning med sobril være mulig å få. Det er tydelig at noen leger er veldig konservative med sånne medisiner. Jeg har diagnosen schizofreni, og siden ett visst bruk av b-preparater mot angst er gangbar mynt som tilleggsbehandling til Antipsykotika har jeg ikke problem å få det. Det er en sann hjelp, når det topper seg, men ikke noen løsning på lang sikt selvsagt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.