Gå til innhold

Alternativ til buspar? Nhd.

Anbefalte innlegg

Begynte på buspar for tre uker siden. Nå merker jeg at jeg har fått masse vann i kroppen og er oppblåst. Så så jeg at noen av bivirkningene av buspar kan være melkesekresjon. Betyr det at man kan få høyere prolactin-nivå av disse? Jeg sluttet på risperdal nettopp pga jeg var plaget med for høyt prolacinnivå.

Finnes det et gunstigere alternativ til buspar?

Takker for evt. svar.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291251-alternativ-til-buspar-nhd/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest anna karenina

Så disse buspar skulle være i tillegg til disse. Så lurer paa om det finnes noe alternativ i samme gruppe som buspar. takl.

Noen mennesker prøver atarax, som er et antihistamin, i tillegg til SSRI. Det virker også angstdempende og man blir i tillegg litt trøtt av de. Når jeg ikke fikk hjelp av buspar var det atarax som ble foreslått meg av psykiateren min. Men de er ikke i samme gruppe altså. Det ene er noe sånt som et anxiolytikum(?), det andre et antihistamin.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...