Gå til innhold

Vrangforestillinger hos mor

Anbefalte innlegg

Hei moren min har i flere år hatt"vranforestillinger " i form av at hun mener at menn slik som sjefen, advokaten, kompisen til broren min og min mann er intressert i henne. Hun er også bestemt på at de som hun jobber med baksnakker henne og at de kommer med hentydninger til at hun har seksuelle forhold til mannlige kollega. Dette har vart i flere år og hun er nå sykemeldt. Jeg vet at hun er blitt henvist til psykiater og er til samtaler to ganger i uken. HUn har fått noen tabletter som er mot vrangforestillinger( hukser ikke navnet) I tillegg går hun på noen andre mot depresjon. Det jeg lurer på er om du kan si om det finnes en mulighet for meg å vite hva som feiler henne, Jeg har en datter som er ofte hos henne og jeg begynner å bli bekymret for om dette er bra. Hun sender meg ofte sms der hun anklager meg for diverse. Jeg tok for litt opp med henne at hun i min barndom slå meg som straff da nektet hun helt for det og mente jeg var ute etter å ta henne. Hva kan jeg gjøre. Jeg er bekymret for henne samtidig som jeg er redd det er arvelig.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291284-vrangforestillinger-hos-mor/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...