Gå til innhold

Nå orker jeg ikke mer

Anbefalte innlegg

Akkurat det samme som du opplevde følte også jeg. Men så spurte jeg meg selv hva problemet er? Det er som regel mange innestengte følelser og tanker som trenger å få utløp. Derfor kan det være stor hjelp i å skrive ned det man føler. Er det spesifikke personer man er sint på så kan man få et ut på papiret.

Var den til meg? -forvirret-

Fortsetter under...

Hei du også :-). Jeg har nå en p mere i nicket mitt da!! Har du det bra?

Ja, så det...men likt alikevel da. Du har sikkert tatt med en ekstra p fordi jeg hadde tatt varianten med to p´er kanskje?! :) Du altså...

Jo takk, bra her. Hva med deg, bippp?

Bipp.

Ja, så det...men likt alikevel da. Du har sikkert tatt med en ekstra p fordi jeg hadde tatt varianten med to p´er kanskje?! :) Du altså...

Jo takk, bra her. Hva med deg, bippp?

Bipp.

Jotakk bippp har det ikke så verst. Nei, jeg tok vel med tre p`er fordi jeg var i det humoristiske hjørnet akkurat da. Hadde ikke sett nicket ditt heller før nå? Hvis du synes dette er ubehagelig og noen kan forveksle oss, så kan jeg jo skifte nick da :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...