Gå til innhold

Zyprexa nhd - andre

Anbefalte innlegg

Gjest zyprexaa
Skrevet

Hvor lang halveringstid har zyprexa? Prøvde å finne det ut på fellekatalogen. men orket ikke lese mer da jeg så at blodpropp var en av bivirkningene??

Er iså fall den vivirkningen (blodpropp) dose avhengig?? Har forsått det slik at vektøkningen ikke er det. Går opp uansett har jeg lest. Håper ikke det samme gjelder for blodpropp....Jeg bruker 2,5 mg smeltetrablet om kvelden.

altså 2 spørmål til deg NHD

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Halveringstiden er 33 timer.

Blodpropp er beskrevet i noen sjeldne tilfeller hos personer over 70 år. Jeg kjenner ingen tilfeller fra Norge. Jeg tror ikke noen vet om dette er doseavhengig. Dette er ikke blant de bekymringer som fortjener din tid.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...