Gjest -angrande synder Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 I natt havnet jeg på legevakten etter et fall og en flenge i hodet.. Hender jeg blir veldig impulsstyrt når jeg har for mye alkohol i blodet. Men i natt gjor jeg noe så dumt som å stjele injeksjons-medisin fra legsevakta...Sitter å lurer på om jeg skal bare kaste dem, eller hva som skjer om jeg leverer dem tilbake i morgen og beklager meg... 0 Siter
Gjest Geir Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Eg ville levert de tilbake og sagt unnskyld. Tviler på om du blir anmeldt, de vil nok sette pris på en angrende synder, fremfor kanskje å misstenke de som er ansatt der for å ha stjelt medisinene. 0 Siter
Gjest sjuksyster Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg synes absolutt du skal levere tilbake det du tok. Jeg jobbet et sted der det ble borte en ampulle med narkotisk stoff og det ble et himla liv for å finne ut hvor det var blitt av den. 0 Siter
Gjest -angrande synder Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Jeg synes absolutt du skal levere tilbake det du tok. Jeg jobbet et sted der det ble borte en ampulle med narkotisk stoff og det ble et himla liv for å finne ut hvor det var blitt av den. Jepp, har pakket medisinen i en konvolutt og lagt med et brev med beklagelse. Skal levere det tilbake i morgen. Dødsflaut...men fylla har skylla. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.