Gå til innhold

Risikerer jeg å bli anmeldt ved tilståelse...?

Anbefalte innlegg

Gjest -angrande synder
Skrevet

I natt havnet jeg på legevakten etter et fall og en flenge i hodet.. Hender jeg blir veldig impulsstyrt når jeg har for mye alkohol i blodet. Men i natt gjor jeg noe så dumt som å stjele injeksjons-medisin fra legsevakta...Sitter å lurer på om jeg skal bare kaste dem, eller hva som skjer om jeg leverer dem tilbake i morgen og beklager meg...

Skrevet

Eg ville levert de tilbake og sagt unnskyld.

Tviler på om du blir anmeldt, de vil nok sette pris på en angrende synder, fremfor kanskje å misstenke de som er ansatt der for å ha stjelt medisinene.

Gjest sjuksyster
Skrevet

Jeg synes absolutt du skal levere tilbake det du tok.

Jeg jobbet et sted der det ble borte en ampulle med narkotisk

stoff og det ble et himla liv for å finne ut hvor det var blitt av den.

Gjest -angrande synder
Skrevet

Jeg synes absolutt du skal levere tilbake det du tok.

Jeg jobbet et sted der det ble borte en ampulle med narkotisk

stoff og det ble et himla liv for å finne ut hvor det var blitt av den.

Jepp, har pakket medisinen i en konvolutt og lagt med et brev med beklagelse. Skal levere det tilbake i morgen. Dødsflaut...men fylla har skylla.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...