Gjest en liten sjel Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 jeg går på Litium og er redd for å bli litiumforgiftet. hvordan merker man at man er Litiumforgiftet? 0 Siter
Nils Håvard Dahl, psykiater Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Fra Felleskatalogen: "Tidlige tegn på toksisitet inkluderer døsighet, sløvhet, muskelsvakhet, forverring av bevegelses-tremor, muskelfascikulasjon (-rykninger) og nystagmus (øynene beveger seg sidelengs raskt frem og tilbake). Ved videre intoksikasjon kan ukoordinerte bevegelser, dysartri (snakkevansker), ataksi (bevegelsesklossethet), forvirring, og synsforstyrrelser oppstå." (Mine paranteser.) 0 Siter
Gjest en liten sjel Skrevet 18. november 2007 Skrevet 18. november 2007 Fra Felleskatalogen: "Tidlige tegn på toksisitet inkluderer døsighet, sløvhet, muskelsvakhet, forverring av bevegelses-tremor, muskelfascikulasjon (-rykninger) og nystagmus (øynene beveger seg sidelengs raskt frem og tilbake). Ved videre intoksikasjon kan ukoordinerte bevegelser, dysartri (snakkevansker), ataksi (bevegelsesklossethet), forvirring, og synsforstyrrelser oppstå." (Mine paranteser.) takk for det. Da tror jeg at jeg skal merke det:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.