Gå til innhold

Hei.

kathrina1365381129

Anbefalte innlegg

kathrina1365381129
Skrevet

Er det noen flere her som også kaster opp nesten hver dag? Jeg kaster opp nesten hver eneste morgen fordi jeg har så sterk angst og er innmari redd hele tiden. Og da spenner jeg meg som fører til sterk kvalme. Kvalmen er værst om morgningen. Jeg kaster opp ca. annen hver morgen. Jeg putter ikke fingrene nede i halsen og sånn, men jeg kaster opp fordi jeg er så kvalm. Jeg hoster også kaster jeg opp når jeg hoster. Jeg kaster opp som oftest om morgningen. Også orker jeg ikke å spise mat om morgningen fordi da kaster jeg opp. Ekkelt å kaste opp. Jeg har hatt det sånn siden jeg var 20 år, og nå er jeg 27 år. Jeg har kastet opp i syv år. Uff. Og det er mye det. Jeg har fortalt til behandlerne at jeg kaster opp også tror jeg at legen min også vet om det. Men jeg kaster som oftest opp spytt og slim og gult veske. Er det noen som vet hva det gule vesken er for noe? Er det galle eller mage syre eller? Uff. Det er så ekkelt å kaste opp så ofte. Hvis jeg spiser frokost så kaster jeg også opp dette, derfor spiser jeg ikke frokost. Også har jeg sikkert masse hull i tennene mine siden jeg kaster opp. Men jeg har sånn tannlegeskrekk og har ikke vært hos tannlegen på åtte år. Uff. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med den ekle kvalmen jeg. Jeg har prøvd å drikke cola, spise tørr kjeks uten å bli noe bedre. Jeg er like kvalm hver eneste dag spesielt om morran. Jeg er kvalm konstant jeg da. Og det er så innmari ekkelt å være så mye kvalm. Men jeg har så sterk angst at jeg kaster opp. Er det vanlig å kaste opp når man har så mye angst? Uff. Jeg synes det er så ekkelt å være så kvalm konstant. Hvorfor kaster jeg så mye opp? Det er så ubehagelig og ekkelt.

Gjest Høstløvet
Skrevet

Høres slitsomt ut, men et godt råd kan være å spise godt før du legger deg på kvelden. Det er utrolig hvordan det stimulerer matlysten på morgenen:-)

Det at du kaster opp magesyre på morgenen (det gule), er jo et tegn på at magesekken er tom. Magesyren er, som du vet, veldig skadelig for tannemaljen.

Et forslag kan jo også være å brekke tablettene i små biter før du tar dem. Lettere å få ned da:-)

Lykke til i alle fall:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...