Gå til innhold

Venter og venter..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har nå endelig bestemt meg for å dra på den klinikken. Tror det er bra for meg, trenger hjelp til å seponere et par b-preparater jeg går på. Og jeg må få hjelp til å bearbeide russuget. Jeg tror jeg kommer til å lære mye av å være der. Bare føler det på meg.

Men ventetiden er den verste. Jeg vet ikke om dette er vanlig, men jeg blir så sliten og deprimert av å gå å vente..og vente..Har så lyst å være med på gruppebehandlingen i begynnelsen av februar, og det hadde vært en skam om jeg ikke fikk med meg det. Men i helsevesenet kan man vel aldri planlegge..sukk.

Gleder, meg, men gruer meg også til å bli bedre kjent med meg selv, uten disse medisinene.

Men jeg synes ventetida er nervepirrende, og jeg sliter med depresjon for tida.

Sikkert på grunn av ventingen.

Gjest Høstløvet
Skrevet

Vet ikke hva annet det er å si enn: Lykke til:-)

Skrevet

Ventemodus er slitsomt! Har du fått innleggelsesdatoen?

Skrevet

Ventemodus er slitsomt! Har du fått innleggelsesdatoen?

Nei, tidligst i begynnelsen av januar, senest i begynnelsen av mars:-( Mer vet jeg ikke ennå..

Skrevet

Vet ikke hva annet det er å si enn: Lykke til:-)

Tusen takk :-)

Skrevet

Nei, tidligst i begynnelsen av januar, senest i begynnelsen av mars:-( Mer vet jeg ikke ennå..

Du kan jo minne dem med jevne mellomrom på at du gjerne vil være ferdig med avrusningen såpass tidlig at du rekker gruppeterapiopplegget.

Skrevet

Håper du får komme til i januar, ventetid er slitsomt!

Skrevet

Håper du får komme til i januar, ventetid er slitsomt!

Ja, veldig slitsomt, når man vet man skal over i noe nytt, men man"aldri" får komme i gang. Merker faktisk at det sliter veldig på nå, og jeg sliter med depresjon og utmattelse - fordi jeg går rundt og trenger behandling, men så tar det bare sååå lang tid før jeg kommer til...

Skrevet

Du kan jo minne dem med jevne mellomrom på at du gjerne vil være ferdig med avrusningen såpass tidlig at du rekker gruppeterapiopplegget.

Ja, tenkte jeg skulle ringe i morgen igjen, evt få psykiateren til å ringe for å pushe på. Tar virkelig på dette.

Skrevet

Ja, veldig slitsomt, når man vet man skal over i noe nytt, men man"aldri" får komme i gang. Merker faktisk at det sliter veldig på nå, og jeg sliter med depresjon og utmattelse - fordi jeg går rundt og trenger behandling, men så tar det bare sååå lang tid før jeg kommer til...

Ja, det tar på! Har lært meg til å prøve å fokusere på at selvom det er lenge å vente og man ikke helt vet når, så er hver dag en dag nærmere og en dag mindre å vente.

*krysser fingrene for at litt push fra deg og psyk får fart i sakene*

Gjest Høstløvet
Skrevet

Ja, tenkte jeg skulle ringe i morgen igjen, evt få psykiateren til å ringe for å pushe på. Tar virkelig på dette.

Stå på, vi er mange som krysser fingrene for deg:-)

Skrevet

Ja, det tar på! Har lært meg til å prøve å fokusere på at selvom det er lenge å vente og man ikke helt vet når, så er hver dag en dag nærmere og en dag mindre å vente.

*krysser fingrene for at litt push fra deg og psyk får fart i sakene*

Tusen takk for det :-)

Skrevet

Stå på, vi er mange som krysser fingrene for deg:-)

Tusen takk! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...