Gå til innhold

Atarax, Nhd- andre..

Anbefalte innlegg

Gjest usikker jeg
Skrevet

Jeg har fått atarax av legen pga angst. Men jeg syns den virker meget dårlig. Jeg tar 2 tabl (10 mg) 3 ganger daglig. Jeg merker ingenting, før kvelden kommer. Da sitter jeg og små "dubber" i sofaen. Det begynner v 19-20 tiden. Mrn jeg trenger jo helst at de skal fungere på dagen, så jeg kan komme meg ut...

Har noen erfaring m atarax? Tar det tid før de begynner å virke? (dager-uker..)

Noen som anbefaler noe annet?

Nils Håvard Dahl, psykiater
Skrevet

Jeg gir aldri noen av mine pasienter denne medisinen med mindre de selv kommer og forteller om god virkning.

Jeg har liten erfaring med den, og jeg kan dessverre ikke hjelpe deg.

Gjest usikker jeg
Skrevet

Jeg gir aldri noen av mine pasienter denne medisinen med mindre de selv kommer og forteller om god virkning.

Jeg har liten erfaring med den, og jeg kan dessverre ikke hjelpe deg.

Ok.. Tusen takk for svar..

Kan du kanskje anbefalle meg noe annet?

Har gått på en smell, og trenger noe så jeg kan slappe av litt, samtidig gi meg litt mot til å gjøre noe..

Vil så gjerne fungere normalt igjen..

Gjest håper det ordner seg for deg:) lykke til
Skrevet

buspar? cipralex? efexor?

Gjest usikker jeg
Skrevet

buspar? cipralex? efexor?

Hva slags medisiner er dette?

Jeg vet så lite om dette. Fikk atarax av legen, og beskjed om at nå kom alt til å bli bra igjen... Syns det var litt lettvint gjort..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...