Gå til innhold

Føler meg så misslykket

Anbefalte innlegg

Gjest D*lilith

Jeg bare spiser og spiser,og ser på tv hele dagen lang,alt er et ork.

Orker ikke stå opp med ungene om morningen,så det må faren gjøre....jaja vi har en avtale nå om at jeg skal stå opp to ganger i uken.

Føler meg misslykket som individ og som mor,for jeg orker jo ingenting....

Lurer på om jeg er deprimert,for jeg har mistet innteressen for alt,men jeg går jo på trilafon...men den hjelper vel ikke mot depresjon?

Hva kan jeg gjøre for å føle meg bedre?

Ut å gå tur?

Det er jo så tiltak det også...

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/291415-f%C3%B8ler-meg-s%C3%A5-misslykket/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest D*lilith

Kanskje får du for mye AP? Det med å spise mye og føle seg slapp, synes jeg kjenner meg igjen i. Men det kan selvfølgelig også være en depresjon da. Du burde kanskje snakke med legen din om dette?

Det kan jo være jeg får for mye ja,vet ikke hvor mye jeg får...får det i sprøyte.

Får ta det opp med legen ja..

Annonse

Gjest D*lilith

Du har jo mye å stå i. Dessuten så syns jeg du burde snakke med legen din om hvordan du har det. Kanskje du må justere noe medisin? Kanskje har du fått en depresjon på toppen her?

Det kan jo hende det..

Skal til psykologen i morgen,kan jo ta det opp med han.

Det kan jo hende det..

Skal til psykologen i morgen,kan jo ta det opp med han.

Man skal ikke ha det sånn! Samtidig så tenker jeg på alle de beskymringer du helt sikkert må ha i forhold til sønnen din. Man kan bli apatisk av mindre, særlig når en kanskje ikke helt finner løsningen. Det virker på meg som du er en seig type D*lillith som holder ut. Det er ingen dum egenskap alltid.

Gjest D*lilith

Man skal ikke ha det sånn! Samtidig så tenker jeg på alle de beskymringer du helt sikkert må ha i forhold til sønnen din. Man kan bli apatisk av mindre, særlig når en kanskje ikke helt finner løsningen. Det virker på meg som du er en seig type D*lillith som holder ut. Det er ingen dum egenskap alltid.

Takk,prøver å holde ut..

Det er mye styr rundt sønnen min for tiden,men det går litt bedre på skolen nå etter han økte på medisinene,er glad for det.

Alikevel går jeg og er bekymret hele tiden,er redd de skal sende han vekk hvis ikke ting går enda bedre,men det vil jo tiden vise.

Nå er det bare en uke til hele familien reiser til BUP,for å være der i to uker...

Håper sønnen min kan få mer hjelp der : )

Det kan jo være jeg får for mye ja,vet ikke hvor mye jeg får...får det i sprøyte.

Får ta det opp med legen ja..

Ja, disse medisinene har bivirkninger, man må vel forsøke å finne den dosen som gir best virkning og minst bivirkninger. Kanskje er det også bivirkninger som går over etter ei tid. Men tror på det NHD sier, ut og gå/trim.

Har samme problemet som deg idag, er forferdelig trett og uopplagt, kjennes ut som om kroppen sover selv om øynene er oppe :-). Men jeg skal på treningsstudioet i ettermiddag uansett hvordan jeg er. Blir alltid bedre når jeg bruker kroppen fysisk. Får mye mere energi av dette til andre ting også. Det er bare "dette sparket bak" for å komme opp av stolen som mangler :-)

Takk,prøver å holde ut..

Det er mye styr rundt sønnen min for tiden,men det går litt bedre på skolen nå etter han økte på medisinene,er glad for det.

Alikevel går jeg og er bekymret hele tiden,er redd de skal sende han vekk hvis ikke ting går enda bedre,men det vil jo tiden vise.

Nå er det bare en uke til hele familien reiser til BUP,for å være der i to uker...

Håper sønnen min kan få mer hjelp der : )

Jeg håper også at han kan hjelp der.

Kan jeg spørre om en liten ting? Hvorfor skal hele familien legges inn? Hvorfor reiser han ikke alene?

Du behøver ikke å svare da:-)

Gjest D*lilith

Ja, disse medisinene har bivirkninger, man må vel forsøke å finne den dosen som gir best virkning og minst bivirkninger. Kanskje er det også bivirkninger som går over etter ei tid. Men tror på det NHD sier, ut og gå/trim.

Har samme problemet som deg idag, er forferdelig trett og uopplagt, kjennes ut som om kroppen sover selv om øynene er oppe :-). Men jeg skal på treningsstudioet i ettermiddag uansett hvordan jeg er. Blir alltid bedre når jeg bruker kroppen fysisk. Får mye mere energi av dette til andre ting også. Det er bare "dette sparket bak" for å komme opp av stolen som mangler :-)

Ja det er tungt å komme igang...

Beundrer deg som trener på tross av at det er tungt : )

Annonse

Det er en familieavdeling...

Ok..jeg hadde bare ikke hørt om det før...hva er hensikten med en familieadeling? Jobber de med hele familien? Eller er det av hensyn til den som er innlagt? Forstår jo om det er små barn, det sier seg jo selv.

Det blir jo litt ulogisk på ett vis, om bup i den ene sammenhengen vurderer at det er viktig at familien er med og i en annen sammenheng vurderer internatskole...

Gjest D*lilith

Ok..jeg hadde bare ikke hørt om det før...hva er hensikten med en familieadeling? Jobber de med hele familien? Eller er det av hensyn til den som er innlagt? Forstår jo om det er små barn, det sier seg jo selv.

Det blir jo litt ulogisk på ett vis, om bup i den ene sammenhengen vurderer at det er viktig at familien er med og i en annen sammenheng vurderer internatskole...

De inkluderer hele familien,men det er for sønnen min sin del....men alt henger jo sammen.

Ja,det er jo litt rart at de tenker på institusjon skole hvor han må være alene,BUP har frarådet at han skal innlegges alene.

Ja det er tungt å komme igang...

Beundrer deg som trener på tross av at det er tungt : )

Er ikke så flink jeg heller. Har ikke kommet meg ut enda, går med "skyggelapper" for tiden og har det ikke bra med meg selv. Tror jeg skal gå en tur i mørket istedet, mye bedre akkurat idag. Kanskje jeg treffer en rev eller en elg jeg kan prate med :-)

Gjest D*lilith

Er ikke så flink jeg heller. Har ikke kommet meg ut enda, går med "skyggelapper" for tiden og har det ikke bra med meg selv. Tror jeg skal gå en tur i mørket istedet, mye bedre akkurat idag. Kanskje jeg treffer en rev eller en elg jeg kan prate med :-)

Ja kanskje det,god tur da : )

Gå ut på tur rett etter frokost hver dag. Da vil du vite resten av dagen at du faktisk har gjort en innsats for å få det bedre :-)

Synes du har mange utfordringer i livet ditt, men tror det er avgjørende at du forsøker å ta tak i de tingene du kan gjøre noe med.

Gjest samesituation

Jeg skal skrive under på at jeg har de samme følelsene. Ikke så sterke at jeg føler meg mislykket, men likevel er noe ikke som det skal være. Nå har jeg bare lyst til å være alene, har mista interessen for omverdenen. Eneste jeg gjør er å dra på jobb, komme hjem, eventuelt trene hvis jeg orker også sitter jeg hjemme. Er i en gjeldssituasjon og vet faen ikke hva fremtiden min vil bringe. Eneste jeg vet er at jeg vil bli psykolog og har allerede en bachelorgrad i det emnet. Skal ta opp noen fag i vår og så dra til Danmark neste høst hvis alt går etter planen. Men før det, nedbetaling av gjeld og bo hjemme. Det er deprimerende det du. I tillegg til det en kjærlighetssorg som ikke vil slippe taket uansett hvor mye jeg prøver. Så har gitt det opp.

Kaller du dette da? :-D Må bare le nå fordi jeg skrev alt sammen i en rasende fart og det er ikke fnugg av samhandling her hehehehe

Gjest samesituation

Midt under alle denne galskapen har jeg et fint råd å komme med til deg: slutt å straffe deg selv for at du har det slik du har det nå. Slikt vil ikke være bra for deg. Bare godta at du er i en slik fase nå og at det går over. Du er den du er så bare godta det. For hvis du ikke godtar det så vil du tiltrekke deg ubevisst mennesker som vil gjøre dine tanker til sannhet for deg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...